Gdzie można kupić łożyska?

Szukam małych łożysk kulkowych (normalnych jednorzedowych) o średnicy
wewnętrznej 3-5mm zawnętrzna powyżej 10mm. Jestem z Warszawy.
Reply to
gonziu
Użytkownik " gonziu" ...
Ponieważ
ostatnio szwankuje - polecam w zastępstwie:
zapoznaniu się z powyższymi adresami możesz też zerknąć na:
szeroki asortyment, blisko Centrum.
Kaper

Kaper
Jeśli jesteś z Wawy , to po łożyska najlepiej udaj się na Madalińskiego . kugel
PS. Zacytowałem stary kawał , sprzed dwudziestu kilku lat , z mojej modelarni ( dla nie wtajemniczonych na Madalińskiego jest porodówka).
Użytkownik "Kaper" snipped-for-privacy@antispammer.astercity.net> napisał w wiadomości news:bj5bqk$1bct$ snipped-for-privacy@foka.acn.pl...
Reply to
kugel
Witaj !!! Zobacz tutaj:
Marek C
Marek C snipped-for-privacy@wp.pl napisał(a):
Stokrotne dzięki za ten adres pewnie skorzystam
Reply to
gonziu