Gdzie kupić rurkę węglową śr. wew 14 mm

Witajcie, mam pytanie jak w temacie. Potrzebuję kupić rurkę węglową lub szklaną o średnicy wewnętrznej 14 mm. Może być lekko stożkowa. Myślałem o dobraniu
czegoś z wędki ?? Zastosowanie - ogon do motoszybowca. W arthobby chcą za taką prawie 90 zł co wydaje mi się kwotą zbyt wygórowaną.
--
Pozdrowienia!
Tomek

Wybierz sie na targ i kup wedkę u Ukraińców i zostanie Ci jeszcze kupa rurek a za wedke dasz ok 30 zł

Wiele razy poruszano ten temat. ZaprzyjaŸnij się z google, tam znajdziesz odpowiedŸ na nurtujšce Cię pytanie.. B.

Z googlami akurat jestem za pan brat. Niestety nic ciekawego nie chcš mi odpowiedzieć na zapytanie "rura węglowa", "rurka węglowa", a na pytanie "rura węglowa fi 15 mm" to już wogóle milczš. Tak jak pisałem obiło mi się właœnie w archiwum o uszy, że wedki się nadajš dlatego zadałem to pytanie. Myœlałem, że może coœ się zmieniło ,albo sš lepsze rozwišzania.
Pozdr. Tomek

To http://www.modelmaking.pl/ires/oferta/2/17/ jest adres sklepu, w którym możesz kupić rury węglowe (nie wiem tylko czy będš mieli o takiej œrednicy jaka Cię interesuje) właœnie z grupy dyskusyjnej. I nie pisz, że nie możesz znaleŸć. B.

Tu http://www.samolotyrc.pl/www/?cat ( też masz, ale chyba nie majš takich rozmiarów jakie sš Tobie potrzebne. A tu http://www.google.pl/search?hl=pl&q=sklep+modelarski%2Brury+w%C4%99glowe&btnG=Szukaj+w+Google&lrto już szukaj sam. Życzę owocnej pracy. B.

http://www.google.pl/search?hl=pl&q=sklep+modelarski%2Brury+w%C4%99glowe&btnG=Szukaj+w+Google&lr=

Dzięki za wszystkie informacje, ale wszędzie tam byłem i jak zauważyłeœ nie ma takiej jakš potrzebuję, toż to pytam na grupie. Po prostu takich rurek w żadnym sklepie modelarskim ( prócz Arthobby ) nie widziałem i trzeba się ratować jakimiœ substytutami typu wędka. W każdym razie jak byœ gdzieœ widział takš fi wewnętrzne 14 mm to bardzo proszę o posta, bo te dotychczasowe niewiele mi pomogły.
Pozdrowienia, Tomek
Mozesz sprobowac w mixmodel.pl Maja tam taka rurke stozkoa 17 schodzaca do 7. Liczac grubosc scianki 0,5mm to przy 14mm mialaby dlugosc ponad 600mm

Dzięki za podpowiedź. Właśnie się nad tym samym zastanawiałem. W modelpartner też mają taką rurkę, ale jednak 7 mm na końcówce to za mało. Chyba skończy się na tym, że sam sobie nawinę taką rurkę ze szkła. Dopiero co robiłem takie rurki na prowadnice rurek aluminiowych centrujących skrzydła do Diablotina 2.2m i przy 3 warstwach już są całkiem wytrzymałe. Myślę, że przy 5 warstwach tkaniny 90 g/m2 to już wogóle będzie wystarczające na ogon do szybowca. Nikt go przecież za ogon nosić nie będzie :-)
Pozdrowienia, Tomek