hurtowe pytanie o części

Witam

Troche dziwnych pytań o części. Szukam detali do modelu przepływomierza do gazu. Coś jak anemometr tylko w rurze. I szukam takich rzeczy

- turbinki, wiatraczka, zwał jak zwał. żeby było z tworzywa sztucznego , miało dużo łopatek i było male , idealnie to tak ze dwa centymetry średnicy. Na razie będę próbował z wentylatorkami od procesorów.

- kółek zebatych, też małych i też z tworzywa , będę potrzebował zrobić przełożenie z tego wiatraczka ok 1000:1

- ślizgowych łożysk na teflonie, ewentualnie kawałkow teflonu do wycięcia podkładek

Wiem ze opis jest dość ogólnikowy ale na razie projekt mam tylko w zarysie. Ponieważ modelami sie nie bawie już bardzo dawno ( a bawiłem sie tylko samolotami na gume i Co2) wiec pytam choćby po to żeby poznać jakieś słowa klucze do szukania w googlach.

Z góry dziękuje

Najlepiej pytaj u producentów gazomierzy turbinowych. Może mają coś na wyrzucenie. Turbiny są bardzo drogie. Największy polski producent:

Nieco mniejszy:
U nich dostaniesz mechanikę do gazomierzy i inne drobiazgi. Nareszcie trafiłem na temat z mojej branży hej.

PiotrekS

Reply to
Piotr Sobierajewicz

Użytkownik "Piotr Sobierajewicz" <p snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:edi5i4$aqs$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

:) pozdrowienia od informatyka-gazownika

Reply to
-==PEGAZ==-

:) pozdrowienia od informatyka-gazownika

Chyba zacznę latać na gazie, ale nie na CO2.

PiotrekS

Reply to
Piotr Sobierajewicz