Gdzie kupić śmigło 3-łopatowe?

Witam Piszę tu pierwszy raz. Szukam po necie śmigieł 3-łopatowych do elektrowni wiatrowej i nic. Może wy znacie jakieś namiary lub macie zbędne śmigło o średnicy ok. 2 m. Z góry dzięki.

--=olo=--

Reply to
xxoloxx

poszpytaj na pl.rec.paralotnie choć nie wiem, czy "ichne" się zdadzą

wiem, że firmy Pana Margańskiego i bodaj Pana Beresia, tych którzy produkują szybowce, produkują to, ale chyba większe...

myslę, że produkcją linków to takich firm zajmuje się też

:-)

Reply to
batched

No właśnie szukałem i jakoś z kiepskim rezultatem. A tu pewnie są osoby, które się w tym orientują, bo modelarstwo to nie tylko skala 1:72 ;-)

--=olo=--

Reply to
--=olo=--