Gdzie kupić śmigło 3-łopatowe?

Witam
Piszę tu pierwszy raz. Szukam po necie śmigieł 3-łopatowych do elektrowni
wiatrowej i nic. Może wy znacie jakieś namiary lub macie zbędne śmigło o
średnicy ok. 2 m. Z góry dzięki.
--=olo=--
Reply to
xxoloxx
poszpytaj na pl.rec.paralotnie choć nie wiem, czy "ichne" się zdadzą
wiem, że firmy Pana Margańskiego i bodaj Pana Beresia, tych którzy produkują szybowce, produkują to, ale chyba większe...

myslę, że produkcją linków to takich firm zajmuje się też
:-)
Reply to
batched
No właśnie szukałem i jakoś z kiepskim rezultatem. A tu pewnie są osoby, które się w tym orientują, bo modelarstwo to nie tylko skala 1:72 ;-)
--=olo=--
Reply to
--=olo=--