Problem z drukarką

Wiem ,ze temat niemodelarski .Szukam kilka dni i nic..Może ktoś widział ,może ktoś wie System W XP profi drukarka Lexmark Color Jetprinter 2050 poszukuję sterowników by to drukowało .głównie profile modelarskie. Może nie nakrzyczycie a pomożecie.na stronie L nie ma !

Reply to
Roh

............ i nie znajdziesz ............ do starszych typów drukarek LEXMARK nie ma sterowników pod XP - przykre ale nic nie poradzisz - zmień lepiej drukarkę...................

Pozdrawiam - KIWI

Reply to
kiwi

A k... wlasnie dostalem gratisowe tusze oryginaly ! L = lipa ! W takim razie niech zapomną o mnie jako kliencie ! Dzięki za " złoty strzał " !

Reply to
Roh

Zaintrygowany tematem, znalazłem to:

Robert 'Heyoan' Gadomski

Tak jak napisal przedmowca, oryginalow ni ma. Oraz lepiej zmienic drukarke... Mozesz ewentualnie poszukac sterownikow 3rd party - tj. nie oryginalnych, moga dzialac chociaz nie musza... A Win XP nie instaluje jakiegos uniwersalnego? Ew. mozesz sprobowac zainstalowac ster. od nowszego typu drukarki(LExmark oczywiscie) i modlic sie by byl kompatybilny - chciaz czasciowo z Twoja drukarka.

Reply to
Doman

Dziekuje kolegom za pomoc i łagodne potraktowanie. Podany adres wymaga logowania i jest mocno podejrzany.Pęknąłem .Spróbuję z nowszymi typami pod XP .A jak nie .trudno .Będę miał tusze dla kogoś .....

Reply to
Roh

Z glebin modelarni ...

RHG> Zaintrygowany tematem, znalazłem to: RHG>

Pozdrawiam, RHG> Robert

Z pod tego adresu mozan spokojnie sciagac steorwniki to po prstu jedna wielka skarbnica sterownikow. Wprawdze wymaga darmowej rejestraci i malej ilosci spamu na koncie mailowym ale fakt sciagniesz z tamta stery. Ja juz nie jedne do staroci z tamtad wybrzebalem. A tam na marginesie jak wola o login i haslo to jak pamietam to L:driver (badz drivers) P:all Z tego jak pamietam.

Reply to
Marciu11 - Viper

Wez strzykawke i "wyssij" tusz, bedziesz mial do innej drukarki zapas =] Ja teraz jade na tuszu od innego HP niz mam. Oryginal do mojej kosztuje

150zl... a kupilem podrobe - kit do napelniania za 30zl(od innej drukarki HP) ktory starczy na ponad trzy(!) napelnienia, czyli mam za 10zl(Vs. 150zl...) pelny kardrdz =P

Ogolnie Lexmarki to szajs... mozna bylo za 75zl kupic jakis model. Czesto dodaja do zestawow PC. Durkarki tragedia - slaba jakosc nawet oryginalnego tuszu, glosna praca, szybkie zuzywanie czesci... Mowie to na podstawie 3 roznych egzemplarzy Lexmarka, modeli juz nie pamietam, ale co za roznica... Oczywiscie to moja opinia =)

Z tego co widze, to mozesz sprobowac instalnac sterowniki dla modelu 2030 - one sa dla XP(uni). Jest to najblizszy model. Wyczytalem tez ze od modelu Z23 moga dzialac.

Z informacji producenta wynika ze maja to gleboko w d***e, tak samo jak M$. Nie bedzie nowych sterow...

Dobra, ja juz sie naszukalem. Daj znac jak poszlo =)

Reply to
Doman

Witam A ja z lexmarka jestem bardzo zadowolony jak narazie przedrukowałem moim Z35 5 rydz papieru ok 10 razy napełniałem atrament w pojemniku i wszystko gra. Nabijam atramentem za który zapłaciłem

65zł za 500ml. Po przejściu z atramentu jakiegoś firmowego na ten "fiku miku" sprzedawany w duzych pojemnościach pojemnik szybko zasychał i trzeba było go często odtykać, przez przyłożenie do dysz wilgotnej chusteczki papierowej. Po tym częstym czyszczeniu i wyciąganiu kartlicza, wytarły sie styki i drukarka zaczeła wyżucać komunikaty że niema naboju, więc mało prezyzyjną lutownicą pistoletową 100W nałożyłem troche cyny na każdy styk aby łączyło. Drukarka juz nie wyżuca błędu że niema naboju i dalej pięknie drukuje. oto fotki pobielonych styków
Niedzwiedz100

Reply to
Niedzwiedz100

Okazało sie ,że pomimo starań kolegów nic z tego nie wyszło a podane linki najczęściej są nie wiadomo czym ale nie źródłem poszukiwanego pliku.Być może nie istnieje taki plik. Niemniej okazało sie ,ze nawet jeden z modelarzy analogowo spotkał sie z moim PC by go zmusic do pracy ! Po prawdzie do staroci modelarskich tez nie ma części lub zamienników (np. pierścień do silnika Moki M 7-a może ktoś ma ?????!! -bo producent w Budapeszcie na pewno nie ma -rozmawiałem z nim )

Bardzo wszystkim kolegom dziekuję za pomoc i zainteresowanie.

Reply to
Roh

Z glebin modelarni ...

R> Okazało sie ,że pomimo starań kolegów nic z tego nie wyszło a podane linki R> najczęściej są nie wiadomo czym ale nie źródłem poszukiwanego pliku.Być może R> nie istnieje taki plik. R> Niemniej okazało sie ,ze nawet jeden z modelarzy analogowo spotkał sie z R> moim PC by go zmusic do pracy ! R> Po prawdzie do staroci modelarskich tez nie ma części lub zamienników (np. R> pierścień do silnika Moki M 7-a może ktoś ma ?????!! -bo producent w R> Budapeszcie na pewno nie ma -rozmawiałem z nim )

R> Bardzo wszystkim kolegom dziekuję za pomoc i zainteresowanie.

Sprawdz jeszcze czy nie da rady jej podpiac pod sterowniki innego producenta. Kiedys z Lexem 1020 czy czos takiego mialem podobny problem. Ale odpalilem ja na sterownikach do jakiegos starego HP(610?) o podobnej konfiguracji. Wprawdzie nie dzialala konfiguracja drukarki, ale samo drukowanie odbywalo sie bez problemow. Moze i tu ten numer wyjdze?

MarCiu

Reply to
Marciu11 - Viper

Na podanym przeze mnie linku trzeba faktycznie mieć sporo cierpliwości. Ostatecznie można tam dotrzeć do pliku zawierającego wedle opisu sterowniki do wszystkich drukarek Lexmark, dla systemów od Win95 do WinXP. Plik ma jedna wadę: objętość 24.5MB :( Chcesz go wypróbować? Pozdrawiam, Robert

Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

Zapomnij. Zciągnąłem ten plik. Na liście wyboru tego instalatora nie ma Twojej drukarki. Cóż, autor opisu tego pliku na stronie DriverGuide powinien bardziej uważać na słowa i nie szastać stwierdzeniami: "sterowniki do WSZYSTKICH drukarek Lexmark" :( Pozdrawiam, Robert

Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

Własnie o to chodzi !! Bajki ! A ponadto skutecznosc innych sterowników jest mocno watpliwa patrząc na ich wielkosć . Czy to nie jest kolejna czarna dziura dla adresów a jednocześnie emiter spamu.. Słowem kaszanka!!

Reply to
Roh

Z glebin modelarni ...

Ja osobiscie juz kilka krotnie skorzsytalem z zasobiw tej strony i nigdny nie nazekalem. Fakt trza patrzec co sie klika, ale do staroci sterowniki znalzlem tylko tam i dzialaja. A odnosnie spamu mozna zalozyc oddzialne konto pocztowe i na tamte sie zarejestrowac. maly wysilem a pewnosc 100% tym bardziej ze haselko jest uniwesalne dla wsztkich :)

MarCiu

R> Własnie o to chodzi !! R> Bajki ! A ponadto skutecznosc innych sterowników jest mocno watpliwa patrząc R> na ich wielkosć . R> Czy to nie jest kolejna czarna dziura dla adresów a jednocześnie emiter R> spamu.. R> Słowem kaszanka!!

Reply to
Marciu11 - Viper

Czesc A dlaczego nie napiszesz do firmy ? Polski Lexmark - snipped-for-privacy@lexmark.pl Albo przez amerykańską stronę w zakładce Support itd. pozdrawiam Tomek

Reply to
Tomek Nawacki

To nic nie da, Lexmark wypial d... pupe =) Na klientow - nie ma i nie bedzie sterow pod XP! I tyle... A M$ powiedzial ze nie zrobi - bo od tego jest producent...

Reply to
Doman