Trener Futaba 9CAP - uczeń HITEC 7 EQLIPSE

Witajcie !
Zamierzam połączyć dwa radyjka w układzie Trener Futaba 9CAP - uczeń HITEC
7 EQLIPSE.
Czy ktoś już może to robił ?
Może ma ktoś własne doświadczenia i chciałby się podzielić ?
Proszę o pomoc.
Z góry dziękuję i pozdrawiam,
Zbych
Zabrze, 2005-01-14 11:07:40
Jeżeli chcesz wysłać do mnie maila, zdejmij "majtki"
Reply to
Zbych
Zbych napisał(a):
chyba mam taki kabel
kojot
Reply to
Krzysiek " kojot" Choroszko
Dnia Fri, 14 Jan 2005 19:13:57 +0100, Krzysiek " kojot" Choroszko napisał(a):
Cieszę się, że masz. Ja jeszcze nie, ale nad tym pracuje ... Zbych
---------------------------------------------------------------------------------- Zabrze, 2005-01-14 23:13:56 Jeżeli chcesz wysłać do mnie maila, zdejmij "majtki"
Reply to
Zbych
Zbych napisał(a): ........
po prostu sadzilem, ze chcesz pozyczyc..... jak by co - sluze kojot
Reply to
Krzysiek " kojot" Choroszko
Mnie się zdarzyło kilka razy. Wydawało się że może być problem z różnymi napieciami sygnału PPM (4,3V dla Futaby i 9,6V dla Hiteca) ale okazuje się jednak że Futaba toleruje tak wysoki sygnał. Oczywiście dotyczy to układu gdy Hitec jest uczniem a Futaba nauczycielem. W późniejszych wersjach wstawiałem dzielnik obniżajacy napięcie z Hiteca z dwu rezystorów 10k. W odwrotną stronę Futaba -> Hitec nie sprawdzałem, ale nie powinno być żadnych problemów. Opis złącz i sposób wyłacznia w.cz. jest u mnie na stronie. Jakby co mam też wtyczki do obu aparatur.
Reply to
Piotr "Pitlab" Laskowski
Dnia Sat, 15 Jan 2005 12:14:03 +0100, Krzysiek " kojot" Choroszko napisał(a):
Dzięki za chęci, ale jestem dość daleko na południu ... Póki co zajrzałem na stronę "pitlab" i mam nadzieję, że sobie poradzę.
Pozdrawiam, Zbych
---------------------------------------------------------------------------------- Zabrze, 2005-01-16 21:18:53 Jeżeli chcesz wysłać do mnie maila, zdejmij "majtki"
Reply to
Zbych
Dnia Sat, 15 Jan 2005 17:19:48 +0100, Piotr "Pitlab" Laskowski napisał(a):
Dzięki za zainteresowanie. Już zaglądnąłem na Twoją stronkę. Na pewno skorzystam. Pozdrawiam, Zbych
---------------------------------------------------------------------------------- Zabrze, 2005-01-16 21:20:10 Jeżeli chcesz wysłać do mnie maila, zdejmij "majtki"
Reply to
Zbych