Wirtualny WinXP ???

Witajcie !
Wiem, wiem , NTG ... ale:
czy ktoś z Was spotkał się z programem, który działając pod np. WinXP
potrafi programowo emulować działanie drugiego WinXP ?
Chodzi o sytuację, gdy chcę sprawdzić działanie jakiegoś nowego i
nieznanego programu. Nie chcę zaśmiecać swojego systemu, gdyby okazało się,
że testowany program nie spełnia moich oczekiwań. Wtedy mógłbym go
zainstalować "wirtualnie" i sprawdzić przez zwykłą instalacją.
Może ktoś ma jakieś pomysły, doświadczenia ?
Nieukrywam, że najlepiej, aby takie rozwiązanie było darmowe.
Pozdrawiam, Zbych
Zabrze, 2005-04-12 12:50:41
Jeżeli chcesz wysłać do mnie maila, zdejmij "majtki"
Reply to
Zbych
Poszukaj czego¶ takiego jak Virtual PC. Chyba M$ ;)
Reply to
Skazoo Bemowo RC
Zbych <zbysio@majtki_klup.chip.pl> wrote in news:1hlvi9sitpamn$.1ddrwgkw7omea$. snipped-for-privacy@40tude.net:
najprosciej przed instalacja programu zapisac sobie caly rejestr, zainstalowac program, jak sie nie spodoba to go odinstalowac i potem wgrac stary rejestr. I w systemie nie bedzie sladu po tym programie. tak sie np robi z programami 30 dniowymi. Instaluje sie, po 30 dniach odinstalowuje sie go, wczytuje sie stary rejestr, instalujemy go ponownie i znowu mamy program na 30 dni :)
pozdrawiam
jacek
Reply to
Jacek
Program Nortona: Ghost
masz w miare du¿y dysk to robisz obraz systemu/dysku do skompresowanego pliku. W razie potrzeby: reload stanu systemu z obrazu i po k³opocie.
VirtualPC
VMware
za³atwi problem o którym piszesz, tylko w inny sposób. Tam, na jednej maszynie, równolegle odpalasz ró¿ne instancje systemu (niekoniecznie Windowsy).
Pozdrawiam,
Adam
Reply to
Adam Wieczorek
Witam, Goraco polecam VMWare'a. Uzywam go do roznych systemow i dziala naprawde dobrze.
Reply to
Łukasz C