Odbiornik Hitec HSD-09RQ (synteza) - problem

Witam
Zakupiłem wspomniany odbiornik. Problem polega na tym, że po pierwszym zaprogramowaniu kanału nie jestem w stanie go zmienić.
Postępuję (tak mi się wydaje) zgodnie z instrukcją ale odbiornik nie reaguje w opisany w niej sposób. Możę robię coś żle (np.: instrukcja programowania jest nieprecyzyjna), może ktoś pomoże.....
Pozdrawiam Krycho
Witam ponownie Czy naprawdę na tej grupie nie ma nikogo kto mógłby coś na ten temat powiedzieć ? Pozdrawiam Krycho

krycho pisze:

Pokombinuj z czasami naciskania przycisku. Akurat tego odbiornika nie mam ale z innym mialem przypadek ze w instrukcji bylo o nacisnieciu w odpowiednim momencie w celu zapamietania 3 sekundy a naprawde programowal sie (zapamietywal kanał)po okolo 10 sekundach mimo ze dioda gasła wcześniej. W tym odbiorniku moze trzeba dłużej przytrzymać aby wszedł w tryb programowania.
Podpowiedź druga: zresetuj ustawienia w nadajniku!