Rex 7 is ded ;)
Reply to
Addriano
dead ;-)
U¿ytkownik "Addriano" snipped-for-privacy@konin.lm.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:eb9icl$lph$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Reply to
goflying
U¿ytkownik "goflying" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:eb9s6f$h61$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
"dead" to jest po angielsku, po polsku jest "ded" ;)
Pozdrawiam
Darek
Reply to
Dariusz Jaskowski
A, faktycznie. :-)
U¿ytkownik "Dariusz Jaskowski" snipped-for-privacy@galkom.com.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:eb9t1g$j1k$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Reply to
goflying
U¿ytkownik "Jerzy Laskowski" snipped-for-privacy@op.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:ebau31$bjk$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Masz racjê ... nic co jest tak tanie nie mo¿e byæ dobre. Jak mo¿na w ogóle je¼dziæ samochodem tañszym ni¿ maybach. Takie samochody te¿ powinno siê usun±æ z powierzchni kuli ziemskiej. ;)
Reply to
-==PEGAZ==-
Ale nikt nie mowi zeby kupowac cos za kilkaset tysiecy zlotych ;) Dokladamy do tego odbiornika pare zlotych i mamy pozadnego np. HITEC HFS-05MS.
Jakub_RC
Reply to
Jakub_RC
Wszystko piêknie ale sprubuj go u¿yæ i wykorzystaæ z radiem MPX MC2020 gdzie wszystkie mixery zwiazane z lotkami odbywaja sie na kanale 1+5 :) Pozdrówka Addriano ps. Gdyby nie to to cena faktycznie atrakcyjna
Reply to
Addriano
U¿ytkownik "Addriano" snipped-for-privacy@konin.lm.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ebccsv$g42$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
Uzywam go w latajacym planktonie - depronowym 3D - i spisuje sie rzeczywiscie znakomicie. Mimo obiekcji kolegow z NG, ze przypomina z wygladu nieslawnego BlueArrow, to dziala pewnie, nie jest podatny na zaklocenia (choc to pojedyncza przemiana) i ma zaskakujaco dobry zasieg. Oczywiscie nie uzylbym go w w wiekszym modelu, ale do niewielkich latade³ek polecam!
W Hitecach sa na kanalach 1+6 - stad takie kanaly w 5-cio kanalowym odbiorniku, dla mnie (Eclipse) bomba!
W Arthobby mozna kupic promocyjny zestaw 3-ch serw HS-55 z tym odbiornikiem - sumarycznie jedno serwo wychodzi gratis.
Reply to
Ladziak
U¿ytkownik "Ladziak" <ladziak@niespamuj:op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ebce33$m1f$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Zeby nie bylo nieporozumien, bo temat dotyczy odbironika Dynam: ja pisze o odbiorniku Hitec HFS-05MS, ktory zaproponowal Jakub_RC
Reply to
Ladziak
Tak tak zrozumia³em A mo¿e by tak wypróbowaæ ten
co jest wart. Pozdrowka Addriano
Reply to
Addriano
Ju¿ kiedy¶ pisa³em co my¶lê o tanich aparaturach, kole¶ wyskoczy³ z T-14. To samo my¶lê o tandetnych odbiornikach, a kolega wyskakujsz z Maybachem ( pisane przez "M" nie "m" - to nazwa w³asna- jakby co ). Jak siê kto¶ zapyta co my¶lê o tanich serwach napiszê to samo. Nie potraficie skleciæ jakiejkolwiek celnej riposty. Wiecej wyobra¼ni kolego P-gaz. Taniocha jest jednorazowa i kopotliwa. A modelarstwo, zw³aszcza lotnicze, wymaga dobrej jako¶ci, bo to bezpieczeñstwo i tyle.
Na marginesie: znam sklep gdzie mo¿na kupiæ 05MG za niewiele powy¿ej 120 PLN , a Elektrona za jakie¶ 160 ( w Polsce), wiêc nie jest najgorzej.
Pozdro Jerzy
Reply to
Jerzy Laskowski
Strasznie kombinujesz Addriano. Ró¿nica cen pomiedzy 05MS, a E-sky jest tak niewielka, ¿e chyba lekko przesadzasz. Jako¶æ nieporównywalna. Kup sobie Hitec'a i po k³opocie. Pozatym go¶æ z linku który poda³e¶ nawet nie potrafi poprawnie napisac nazwy Hitec.
BR
Reply to
Jerzy Laskowski
Panowie Odbiorniki Hitec tez sa do dupy załóżcie sobie Elektrona do elektryka heli to zobaczycie .Napewno lepszy jest REX 5 lub 7 sprawdzony.Jak gosc nie ma kasy niech kupuje może akurat będzie OK- sprawdzic zasięg i tyle.Nawiasem mówiąc Hitec to jedna z ostatnich liczących sie na rynku jak nowe to działa jako tako a z latami wychodzi jakośc lub jak model gruchnie w ziemię to Hitec wyjdzie wam nosem a najlepsze sa serwa HS 55 -wizytówka firmy.
Reply to
Marian
Jerzy tak siê strasznie czepiasz poprawno¶ci pisowni a niepotrafisz przeczytaæ postu ze zrozumieniem 05MS wiec zacytuje sam siebie jeszcze raz "Wszystko piêknie ale sprubuj go u¿yæ i wykorzystaæ z radiem MPX MC2020 gdzie wszystkie mixery zwiazane z lotkami odbywaja sie na kanale 1+5 :)" I nawet gdyby on kosztowa³ 5 z³otych to i tak dla mnie jest bez urzyteczny. Niewiem czy wiesz ale nie wszystcy modelarze RC na ¶wiecie uzywaj± Hitec'a dlamnie to EOT Pozdrawiam Addriano
Reply to
Addriano
U¿ytkownik "Marian" snipped-for-privacy@tlen.pl napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
Caly watek mi przypomina troche (moze sie myle) rozmowe kilku kobiet na temat odcienia lakieru samochodu ktory chca kupic w stosunku do koloru torebki.z ktora przyszla wlascicielka tego samochodu bedzie do niego wsiadac..... ( faceci pewnie gadaliby co lepsze skrzynia manual, auto czy moze bitronic) Po wielu latach totalnego braku kontaktu z modelarstwem, zauwazylem ze podobnie jak w przypadku np PC'ta, bez dokladnej znajomosci wlasciwosci poszczegolnych kawalkow nie ma szans na zlozenie optymalnie dzialajacego urzadzenie (czytaj PC'ta lub latadla). I pewnie innych urzadzonek tez... I tu zaczyna sie problem bo o ile w przypadku przykladowych PC'tow, literatury opisujacej to wyrafinowane liczydlo jest multum, brak takowej dla modelarzy. Moj (dla mnie ) bezcenny zbior ksiazek modelarskich z przed wielu wielu lat, w tej chwili daje bardziej pojece ogolne czym to sie je, a nizeli pomaga w rozwiazaniu problemow typu jaki odbiornik/serwo/pakiet/radio/i co tam jeszcze trzeba.... do jakiego modelu. A opisy zamieszczane w sklepach internetowych raczej powiedza cos konkretnego komus kto sie zna poprzez nabycie praktycznego i nie malego doswiadczenia z konkretnym urzadzeniem. A firmy i firemki opisujace w instrukcjach obslugi swoje produkty, dbajac o marketing napisza zawsze ze to co trzymasz w rece jest debesciarskie i totalnie uniwersalne, a cala reszta podobnych to daleko w tyle
No tak.. ale jak w sklepie sprawdzic i porownac wlasciwosci modelu z kilkoma rodzajami wyposazenia?? Czyli plac kolego i nabywaj doswiadczenia....
Adam
Amen A odbiornik zamówiony i napewno napisze na grupie co ten "szmelc" jest wart Pozdrawiam Addriano
Reply to
Addriano
Pamietaj o jednym ,że kazdy chwali z reguły co ma a sprzedawca zachwali akurat to co ma na półce ja osobiscie przerobiłem kilka nadajników i odbiorników i doszedlem do wniosku ,że niejednokrotnie te niefirmowe lepiej chodza jak te firmowe np. serwo Conrad 05 chodzi lepiej od HS 55 a nic z Hiteca nie kupiłbym za zadne pieniadze nawet kwarce nie podchodzą pod inne aparatury oczywiście są wyjątki.Mam kilka odbiorników min. nano odbiornik o wadze 2,7 g 5 kanałowy który chodzi wyśmienicie i ma niemały zasięg a firma jakas tam -"kogucik"Na zasięg aparatury wpływa bardzo wiele czynników a jednym jest to na jakiej wysokosci jest lot im wyżej tym zasięg większy i dlatego latacze heli moga sie wypowiedzieć co do zasięgu odbiorników ponieważ lataja na małych wysokościach i w dodatku modele nafaszerowane sa skomplikowana elektronika i co najgorsze maja elementy wykonane z węgla a te mają wpływ na zakłocenie sygnału.A lataja min na REX-ach 7 które doskonale sie sprawują.
Reply to
Marian
...ciach...
Dlatego wla¶nie napisalem "szmelc" Sam uzywam Conrad 05 i do moich zastosowañ sa bardzo dobre Mam tez 2 HS55 i faktycznie nie zuci³y mnie na kolana. Za to HS 81 to juz co¶ ale za to w tej cenie moge miec 3x 05. Podobnie zreszt± mia³em 2 radia Hiteca. Szczê¶liwie 1 sie pozby³em drugie spalilem co zmusi³o mnie to zakupu co prawda z drugiej reki MPX'a z którego jestem naprawde zadowolony. Wszystko zalezy co komu le¿y ;). Generalnie nie przekre¶lam produktu tylko dlatego ze jest tañszy bo jak sie okazuje te dro¿sze i renomowane nie zawsze okazuj± sie lepsze niestety. Pozdrawiam Addriano
Reply to
Addriano
U¿ytkownik "Marian" snipped-for-privacy@tlen.pl napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
==>
Powyzsza implikacje pozostawie bez komentarza.
Ja moim 3D tez latam tuz nad ziemia (i to z regoly o wiele dalej od nadajnika niz przecietny heli) i mam w nim pelno wegla. Faktem jest, ze 'skomplikowanej' elektroniki w nim nie uswiadczysz, za to antena w Hitecu HFS-05MS jest o polowe krotsza niz w normalnym odbiorniku (hehe - musze jakos zbalansowac ten brak skomplikowanej elektroniki ;p). Powtorze: do latajacego planktonu jest to rozwiazanie idelane, a REXa 7 to sobie mozna wsadzic do... modelu, ktory na to 'zasluguje'.
Akurat o REXach 7 slyszalem bardzo rozne opinie, zreszta jak o wiekszosci modelarskich zabawek - coz, urok netu. Trzeba wybierac opinie poparte przykladami i doswiadczeniem uzytkownika. Czcze gadanie jest niestety domena naszych czasow.
Reply to
Ladziak