[rc] pytanie lamerskie - nadajnik odbiornik

Witam wszystkich,
Kiedyś latałem na uwięzi ( jakieś 10lat temu) chyba tak każdy zaczynał no może nie teraz czasy się zmieniły.
Następne sezony a ze się nie chodziło do pracy tylko do szkoły wiec i z kasą było krucho to zakupiłem od starszego modelarza nadajnik odbiornik i 4serwa produkcji radzieckiej. Oblatywałem na tym czymś Trenerka, ale że to wielkie i ciężki radziecki złom wiec jakoś uzbierałem i kupiłem HITECH-a 2kanaly 27MHz. Który był o niebo lepszym zestawem choć ze miał 2 kanały. Radziecki sprzed a raczej serwa poszły do samochodu jako siłowniki do centralnego zamka hehe. Teraz po już kilku a nawet kilkunastu latach chciałbym czymś połatać. Problem ze 2 kanały to za mało na elektryka a radziecki sprzęt to został mi się tylko nadajnik. Na tyle starczy mojej historii i sprzętu. Teraz pytanie. Czy da się dokupić odbiornik 27Mhz 4 kanałowy a jeśli takich nie ma czy da się przerobić nadajnik z 27Mhz na 35 - 40 Mhz czy to bez sensu ?
Pozdrawiam Artek
Skoro nikt nie odpowiedział to ja coś poradzę.

Przypuszczam że byłbym wstanie przerobić taką aparaturę na 4 kanały , wszystko zależy jak jest wykonana. Jednak nawet nie przyszłoby mi to na myśl gdybym taką posiadał. A już przeróbka na 35-40 to trochę większy problem. Kłopotu i roboty tyle że trzeba znaleźć pieniążki i kupić nową (może używaną). I najważniejsze: lepiej nie lataj na 27 MHz, szkoda modelu.
Czyli sam koniec Twojego postu: " to bez sensu ?".
Pozdrawiam
Gugigugi

Chyba wcześniej coś pokręciłem tzn źle wyjaśniłem. Nie chce przerabiać radzieckiej aparatury na 4 kalały bo on już jest 4 kanałowa, chodzi mi o przestrojenie jej z 27 - na 35 Mhz lub czy jest możliwe dokupienie odbiornika 4 kanałowego 27Mhz ( wiem ze zakłóca je CB-radio ale tam gdzie latam mało tego wiec mi nie przeszkadza 27Mhz)
Artek