opinia n/t heng long

Witam Może ktoś ma jakąś wyrobioną opinię na temat produkcików firmy Heng Long oferowanych tu i ówdzie? Wiem, że to nie do końca modelarstwo, ale może ktoś przypadkiem będzie
wiedział (chyba lepiej tu niż na pl.misc.militaria :)).. Zastosowanie raczej rozrywkowe niż redukcyjne - wiadomo - stąd w opinii raczej chodzi o fun niż o sztukę.. A z bardziej szczegółowych pytań (np jeśli ktoś "używa" HL Tiger I 1:16 ASG): - jak zabawa, rzeczywście taki Tiger w miarę jeździ z godzinę po pełnym naładowaniu? strzela? - jak z trwałością? na coś trzeba uważać? - da się ewentualnie wyłączyć dźwięk i efekt odrzutu (rozumiem, że ten efekt to krótkotrwałe cofnięcie całego czołgu, a nie lufy)? - długość 40 cm to z lufą czy samego kadłuba modelu (tego Tigera)? - na allegro oferenci dają gwarancję 7 dni, o co tu chodzi? co jeśli aparatura sterująca (elektronika) padnie po 2 tygodniach? - da się to kupić gdzieś w okolicach Wawy, tak, żeby ew sklep świadczył (umozliwiał płatnie?) jakiś ew serwis, części itp? pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedzi -- v

jest na dobrym poziomie zarówno mechanika jak i elektronika a osiagi całkiem przyzwoite.Sam eksplatuję Mad trucka i jest super a radyjko pierwsza klasa cyfrowa części sa ale z tym jest gorzej.Ogólnie dobra cena i jakosć i napewno warto kupic produkt marki Heng Long wbrew temu co pisza maruderzy ze to chińszczyzna ale sa jakies inne na rynku ??Ja osobiscie uwazam że robia dobre modele a badziewie tez im sie zdarza zrobić jak wszytkim np. firmie Tamiya

W międzyczasie pointeresowałem się trochę i to czego się dowiadywałem brzmiało podobnie jak pisze przedpiśca: z tą gwarancją to w zależności od sprzedawcy, W SKLEPIE (wawa, ul. batorego) sprzedawca bardzo się zdziwił tą tygodniową "allegrową gwarancją", u niego jest rok (czy coś takiego, na pewno nie poniżej, wyjątek to sprzęt noszący ślady urazów mechanicznych, no ale to chyba normalne..). Tygrys to rzeczywiście kawał bestii, 40 cm to ma sam kadłub. Dostępność częsci w przypadku uszkodzeń jak i potrzeb podrasowania. No i ceny w sumie allegrowe. Odrzut niestety całym korpusem (na youtube można sobie poszukać - moim zdaniem takie to sobie jest..), a nie lufą.. Dźwięk ponoć można zneutralizować potencjometrem "pod spodem". Spokojnie pół godziny zabawy zapewnione (na standardowym akumulatorze, ale można dokupić ponad 2 razy większe...).
pzdr v