kochanie moje!

Hello!
Niedawno wrocilem z Ambasady, mialem dzis okropnie pracowity poranek,
wpierw pojechalem na wydzial wziac notatki z infrastruktury, potem do firmy
odebrac kaske, ale niestety po przejechaniu ok 15km, zgubilem sie i nie
trafilem ;-))) A potem pojechalem do Twojego tatusia wreczyc mu Toj rachunek
za ubezpieczenie, ale niestety sobie nie pogadalismy poniewaz byl na sesji a
mi sie spieszylo calkiem do Ambasady, do ktorej w koncu dotarlem. Bylo tak
jak zwykle, panienka przedemna miala problemy z kontem, ze za malo kaski, ze
nie takie konto , ze zdjecie zle przykleila itd. Idiotka stala przy tym
okienku z 20 min a mnie krew zalewala!! Ale jak juz poszla ,podszedl MR i
co? podal dokumenty , pani spojrzala , postawila 3 pieczatki i po 2 minutach
odszedlem z karteczka z ktora mam sie zglosic 3 marca.
Teraz ucze sie infrastruktury i konserwacji, jedno gorsze od drugiego!! Juz
wiem wszystko o przesylowych liniach wysokiego napiecia, parowej instalacji
grzewczej i konferencji konserwatorow zabytkow w Atenach w 1931 roku.
Ciekawe czy kiedykolwiek to wykorzystam???
Buziak dla mojego slonka, troche mnie niepokoi ten Twoj telefon, mam
wrazenie jakby Ci go ktos ukradl, niewiem dlaczego? Rozumiem ze to problemy
z polacaniem z Polska, CALUSKI NAMIETNE!

Reply to
tomla
U¿ytkownik "tomla" snipped-for-privacy@o2.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:c0am1p$1k$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
ciekawe co na to kochanie?:)
Pawe³
Reply to
invalid unparseable
U¿ytkownik "Pawe³" snipped-for-privacy@poczta.fm napisa³ w wiadomoœci news:c0ape7$8ld$ snipped-for-privacy@korweta.task.gda.pl...
no ..historia ciekawa.....ale cos tu kreci ;P pozdr OBcy
Reply to
ObCy
U¿ytkownik "tomla" snipped-for-privacy@o2.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:c0am1p$1k$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Wspanie³y post jak na grupê modelarsk± :)))))))))))) Prosimy o kolejne opowie¶ci o "pracowitych porankach", bo tak to tylko te modele, modele i jeszcze raz modele :))))))))
pzdr, Pit
Reply to
Piotr Suska
U¿ytkownik "tomla" snipped-for-privacy@o2.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:c0am1p$1k$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
I co na to Twój lekarz?
Reply to
invalid unparseable
Wyobrażam sobie zaskoczenie Tomli, gdy zorientuje się, że list poszedł na grupę. :)
Tomla, ślemy gorące pozdrowionka Twojej pani.
Reply to
PiotrP
GORACO WSZYSTKICH PRZEPRASZAM , okienka mi sie pomieszaly ;-)

Reply to
tomla
Wasz punkt kontaktowy nazwijcie jakos inaczej lub piszcie z ma³ej litery bo to A wyglada podpadajaco ......
Reply to
Roman B