Siniki CD...

Czesc
Moze ten link kogos zainteresuje ?
"components". Identyczne mechanicznie statory i rotory ale np z
rozna iloscia magnesow i zwojow pozwolilyby na zamiennosc w zaleznosci od
potrzeb (rozne aku i smigla). Wszystko ulozyskowane do 60000 obr/min :-)
No i te "custom cans" do wiekszych mocy...
A moze jakies zbiorowe zamowienie ?
Jestem z tych co nie bardzo maja czas na demontaz i modyfikowanie silnikow CD i
pieniadze na kupienie gotowego bezszczotkowca... Takie komponenty zaoszczedzaja
sporo czasu a ceny nie sa porazajace.
Pzdr
Krzysiek
Reply to
Krzysiek
Witaj
Jest to oczywiscie rozwiazanie, aczkolwiek jasli zbierze sie ekipa, jak w naszym Klubie to nie jest to konieczne. Dzieki uprzejmosci jednego z naszych Kolegow (nie wiem czy chce abym teraz opublikowal jego personalia) mamy dosc identycznych silniczkow, aby wystartowac kolejny, po streamerze, projekt CDR. I to jak zwykle za darmo i bez sciagania czegokolwiek z USA (wrecz odwrotnie, jeden zestaw leci nawet do czlonka naszego klubu w Stanach, aby i on mogl wziasc udzial w projekcie) I jesli ktos, po projekcie Streamer ciagle mysli ze to trudne, to niech zobaczy jak Skazoo przerobil probnie pierwszy silniczek z tej partii
gwoli informacji, dostalem ostatnio mail od czlowieka z gobrushless z gratulacjami naszych wynikow. Brawa dla Kolegow dotychczas zaangazowanych w te "badania". Jak ktos chce sie dolaczyc, to serdecznie zapraszam
Pozdrawiam wszystkich
Alex
-------------------- Wirtualny Klub Modelarzy RC

rcflight
A ja widzê to tak:
W dziale "Research & Development/The GB Library/Tutorials" znajduje siê Portable Document Format (PDF) z instrukcj± przeróbki CD. Opis jest ³udz±co podobny do naszych dokumentacji na
W/w PDF zosta³ utworzony w maju br. a ostatnia wersja tego dokumentu powsta³a 20 lipca br. wiêc wnioskuje, ¿e twórca
czerpa³ "KNOWHOW" z naszej strony, zwa¿ywszy na fakt, ¿e pierwsze przeróbki na stronie "Latanie na luzie" pojawi³y siê w po³owie lutego. Ciekawe czy autor w/w strony czerpa³ info. z "alexrc.com" - tego mogê siê tylko domy¶laæ - je¿eli tak by³o, cieszê siê, ¿e mogli¶my byæ pomocni w zdobywaniu wiedzy na temat przeróbek silników trójfazowych do zastosowañ modelarskich. pozdrawiam, peTer
Reply to
peTer
Nie wiem jak ze strona Alexa ale takich "KNOW HOW" do przerobek CD bylo juz sporo(by nie powiedziec ze duzo) Ron duzo linkow zapodoawal. Tak wiec dlugo przed powstaniem strony Alexa bylo juz pelno materialow co i jak zrobic. Plus masa stron fanow takich przerobek.
Reply to
Doman
To fakt ze bylo troche materialow, ale np. pomysl Petera, aby przy demontazu silnika nie uzywac wybijaka i mlotka, ale imadla i klucza nasadowego byl oryginalny i jest teraz wykorzystywany na calym swiecie :-) Ron zapodawal wiele linkow, ale zadaj sobie trud poczytania ich
Pozdrawiam serdecznie
Alex
--------------------------- Wirtualny Klub Modelarzy RC
rcflight
Tutaj nie wiem wiec sie nie udzielam =)
No fakt to byla duza zbiorka, ale mozna bylo tam znalesc _wszystko_ i jeszcze troche =)
P.S.: Awatar mi dziala, info poslalem na majla.
Reply to
Doman
naprawdę wykonalne, nawet dla kogoś, kto tak jak ja rezystor myli z kondensatorem. :)
Reply to
PiotrP
na wstepie - pozdrawiam tych ktorzy byli w Żarze .. Koledzy ....to co dzis zobaczyłem w Deblinie - istna zakała poprostu. Zaczynając od dojazdu - 100m od bramy wjazdowej do jednostki zauwazyem dopiero PLAKAT. pytajac ludzi na staji - jeden taxuwkrz wiedział oco chodzi. o 10 rano - kolejka ludzi przy wejsciu - okazalo sie ze nie wpuszczają ze sprzetem foto ITP. po 20min ...zaczeli wypisywac recznie przepustki - sprzet foto mozna juz było wniesc. ide ide ..... na pasie - aktualnie ktos lata . zagrodzone i zastawione jak sie tylko da. miejsce dla publiki - 10m asfaltu na srodku. i Pan Paweł Włodarczyk pilnie poprawiajacy barierki . do 13 kolejne loty - potem nagle - przerwa obiadowa do 15 !!!!!!!!!!! wszyscy do hangarów ... a tam - modele mozna fotografowac z odleglosci 10m.... pilnuje ładu jakis "chloptas" rozmawiam z jednym panem (bardzo milym) co prowadziłe jednego z melex-ów. powiedział ze w sobote byla TV i nie mogła wejsc bo nie miała przepustki - i zabronili jej fotografowac!!!! jak zdobyła juz "papier" ... po sprawie. Pojawili sie nasi reprezetanci ...minn Marian Kaziród - ktoremu jestem bardzo wdzieczny za to ze za namowa wziol moj aparat i zrobił mi kilka foto z miejsc vip-owskich. inaczej - odpada, chyba ze ktos ma duuuzy zoom w aparacie. jeden z ekipi z USA po krotkiej rozmowie ze mna wyprowadził swoj model i całą dokumentacje na zewnatrz i dał mi go zfotografowac był szalenie otwart i miły (pan Campbell Dale) koles co pilnował by nikt nie wszedł na teren - zbaraniał.
przyjechało kilka osob znanch ze srodowiska modelarskiego i mowią: co to jest ? - to jest zamknieta impreza da NICh czy jak ? bo dla nikogo wiecej ona nie była przeznaczona. zeby nie mozna było nic zobaczyc z bliska .
ale ...są tez i smieszne sceny na stoisku z kiebaską grilowaną itp ... obok sprzedawane były koszulki i jakies tam naklejki (pamiatki) 6 rodzaji koszulek z czego JEDNA z tych mistrzostw. reszta z lat poprzednich. Pytam kobiety co to sprzedaje - kiedy beda koszulki POLO z tych mistrzostw? - za rok ? czy kalendarz z mistrzostw tez bedzie za rok ? jak buchnołem smeichem ze to stare z zeszlych lat naklejki - klika osob sie chyba zorientowało i zostawilo to w mgnieniu oka ;)
Miejsce w hotelu dla kazdego z uczestników - doba za 80zł ..... wiwat polska organizacja .... znając zycie - w Modelarzu bedzie relacja - zawody bardzo udane .....
Pozdrawiam tych co byli i tych co bedą ;)
Reply to
Marcin Juraszek