sprzedam kartonowe lub zamienię

Haliński:
nr 11/93 Sea Harier z wytłoczką osłony kabiny 10 zł
nr 1/94 F16 Falcon z wytłoczką osłony kabiny 10 zł
nr 2/94 F2A Buffalo 10 zł
nr 4/94 A6M2 Zero z wytłoczką osłony kabiny 10 zł
nr 1/95 Ka-50 Hokum 15 zł
nr 1-2/96 Mi-24D Hind z wytłoczką osłony kabiny 15 zł
GPM:
nr 19/96 P 47 D z wytłoczką osłony kabiny 10 zł
nr 16 B-17 G z wytłoczkami osłon kabin 30 zł
Fly Model:
nr 50 Mosquito z wytłoczką osłony kabiny 15 zł
nr 64 Focke Wulf & Mustang z wytłoczkami osłon kabin 15 zł
nr 85 Bf 109 & Spitfire Mk Vb 15 zł
Wszystkie w stanie bardzo dobrym
Interesuja mnie ostatnie modele Halińskiego:
Ju 88
Mustang
Eagle
FW 190
Airacobra
Warunki wymiany do uzgodnienia
jestem z Krakowa ale wysyłka jest możliwa
pozdrawiam wszystkich
Andrzej
Reply to
andma