Odbiornik RX603 Walkera

Witam Czy ktoś z Grupowiczów posiadający helikopterek Walkera RIC22E dysponuje oscyloskopem ? Posiadam takowy, ale z uszkodzonym nadajnikiem. Odbiornik
typu RX603 wydaje się być "żywy", ale wygląda mi na to, że nie ma on wiele wspólnego z systemem PPM. Chodzi mi o zerknięcie co wychodzi z kodera nadajnika.
Pozdrawiam Grzegorz
Witam oscyloskopów u mnie dostatek , heli nie mam :) Marek S
Użytkownik Marek S napisał:

No to podobnie jak ja :-) tzn. oscyloskopów jak psów, heli mam ino nadajnik martwy.
Pozdrawiam Grzegorz
http://www.rc.control.slupsk.pl
Grzegorz Kurczyk wrote:

Mam samą aparaturę Walkery (od 22E), ale nie wiem czy to jest komplet z Twoim odbiornikiem. Z tego co pamiętam, to sygnał daje jak ppm, ale wygląda jakby było 11 kanałów, pierwsze 4 są proporconalne do wychyleń drążków, reszty nie rozszyfrowałem.
pozdrawiam
majek
Jean-Baptiste Emmanuel Zorg
Użytkownik Marek Wodzinski napisał:

Dzięki za odzew. Próbowałem max 9 kanałów. Nie sądziłem, że będzie więcej bo to już wymaga niestandardowej długości ramki (ponad 20ms). Ale zobaczę i dam znać.
Pozdrawiam Grzegorz