Odbiornik z allegro ??

Witam Szanownych Grupowiczów
Posiadam nadajnik Graupner MC-10 czy ten
bêdzie mi dzia³a³ z moim nadajnikiem i czy mo¿na go normalnie
stosowaæ do wszystkich modeli ??, nie znam siê za tym a zale¿y mi na
odbiorniku kompatybilnego z moim nadajnikiem i który bobrze dzia³a.
news.tpi.pl
U¿ytkownik "news.tpi.pl" napisa³ w wiadomo¶ci ...
Bêdzie dzia³a³. Mam taki i u¿ywam bezproblemowo z nadajnikiem MPX. Krzysiek
Reply to
Krzysiek
Witam
"news.tpi.pl" snipped-for-privacy@op.pl napisał:
Jeżeli masz nadajnik na pasmo 35 MHz (na takie jest ten odbiornik) to będzie działać bez problemów. Sam mam Graupnera MC 12 i odbiornik REX 7 i współżyja w wielkiej zgodzie.
Pozdrawiam Marek Popów Latające RC
Reply to
Marek Popów