silnik od flopa ... na 3 fazy

Witam.. juz jakis czas wisi u mnie pod sufitem nowiuski akrobat 1,5m (profil symetryczny)... domyslnie mial tam byc silnik 10ccm ale nienawidze spalin .. i tak mysle jakby tam wlozyc silnik na bazie statorow z flopa 3,5 .. czy myslicie ze to ma szanse zadzialac???

Reply to
Szymon

| Witam.. juz jakis czas wisi u mnie pod sufitem nowiuski akrobat 1,5m (profil | symetryczny)... domyslnie mial tam byc silnik 10ccm ale nienawidze spalin .. | i tak mysle jakby tam wlozyc silnik na bazie statorow z flopa 3,5 .. czy | myslicie ze to ma szanse zadzialac??? Hymm, one nie sa wysoko obrotowe... do mini smiglowca bez przekladni to moze by sie nadal =)

Reply to
Doman

na alexrc na statorach od 5,25 osiagnal ze smiglem 12' 2200 obrotow...te sa sporo mniejsze ...

Reply to
Szymon

| na alexrc na statorach od 5,25 osiagnal ze smiglem 12' 2200 obrotow...te sa | sporo mniejsze ... No nie wiem jak to w praktyce wyglada, moze ktos juz sie bawil to napisze. Ale sprobowac zawsze warto =)

Reply to
Doman

polecam na

to pytanie skierować do BEN-a.. Jest on chyba w trakcie budowy takiego napędu wlaśnie z tych mniejszych statorów

Reply to
armania