Czas na przesiadk─Ö ??

Witam! za tydzień lecę do stanów, z czego w Washingtonie ( IAD ) mam przesiadkę na inny samolot. Do IAD lecę 747 z Frankfurtu. Po przylocie na miejsce mam 1h
40min na przesiadk─Ö. Znajomy mnie wci─ů┼╝ straszy, ┼╝e to za ma┼éo i na pewno nie zd─ů┼╝e. Musz─Ö podobno odebra─ç sw├│j baga┼╝, przemie┼Ťci─ç si─Ö na terminal krajowy i go ponownie odprawi─ç. Co wy my┼Ťlicie na ten temat ?
Podobna sytuacja jest w locie powrotnym, gdzie lec─Ö z IAD 777 do Monachium i tam mam TYLKO 50 min na przesiadk─Ö na LOTowskiego EMB 170, ale wtedy chyba nie musz─Ö ju┼╝ ponownie nadawa─ç baga┼╝u ??
Z g├│ry bardzo dzi─Ökuj─Ö za wszelkie uwagi i spostrze┼╝enia!
--
Pozdrawiam serdecznie,
Tomek

Czesc To sie nazywa "odruch Paw│owa" :) :) Alehar
Add pictures here
Ôťľ