Bagnet - z czego ??

Wczoraj pêk³ mi bagnet trzymajacy skrzyd³a w szybowcu (wyl±dowa³em na samym
prêcie 8 cm wygietym w V który mam oprócz bagnetu) i teraz nie wiem z czego
taki bagnet zrobic, prawdopodobnie jest z blachy sprê¿ynowej 10 x 1.8 x 230
mm ale nie wiem na 100 %. Z czego wy robicie takie bagnety ??
Conti
Reply to
Conti
z rowingu szklanego albo węglowego nie pękaja nie rdzewieją i można je wylaminować od razu zgięte pod kątem wzniosu skrzydła.
Reply to
eeemil
mozesz przybli¿yc temat (za duzo mi to nie mówi), mam juz gotowe "dziury prostokatne" w skrzyd³ach na ten wymiar co poda³em Conti
Reply to
Conti
jesli skrzydło ma ponirzej 1.5 metra rozpiętości (w uszatym szybowcu nawet 2 m) to możesz zrobić z rowingu węglowego :bierzesz kawałek prostej i gładkiej deseczki o długości 250 mm i przyklejasz do niej (cyjanoakrylem) dwie sosnowe listewki o grubości 1.8 mm w odstępie 10 mm - i już masz forme na bagnet kladziesz na to folie do żywności (jak najcieńszą)i układasz nasączone pasma rowingu jak bedą miały właściwą grubośc albo ciut większą kladziesz na to drugą deseczke (też oddzielona folią) i dociskasz . po 24 h rozbierasz całą konstrukcje przycinasz bagnet i oszlifowujesz .(z włókna szklanego muszą być szersze) zanim wpadliśmy na tą technologie z kolegami to zawsze mieliśmy problemy z kawałkiem stali na bagnet i jej obróbką .
Reply to
eeemil
no nie powiem pomys³ niez³y, ale jest jedno ale.... moj ma dobre 2 m i na dodatek jest troche têgi (skrzyd³a te¿) wiec obawiam sie ¿e to mo¿e byæ s³abe troche
p.s. znalaz³em materia³ na bagnet szkoda tylko ze ma 1 m d³ugo¶ci, chyba ze kto¶ kupi³ i chcia³by czê¶c np 0,5 m odsprzedaæ ??
Conti
Reply to
Conti
szkoda ¿e linku nie poda³em :))
Conti
Witam
Strzeli Ci jeszcze raz to bêdziesz mia³ na przysz³o¶æ, we¼ kup "ca³y" :))
Reply to
GrAbAgE