[RC] Chłodzenie napędu w szybowcu

Zapytam jeszcze raz bo być może moje pytanie umknęło w poprzednim poście.
Czy silnik SPEED500 7,2V z przekładnią 3,8:1, śmigło 12x8, pakiet LiPo 3s
zabudowany w kadłubie szybowca bedzie wymagał zrobienia otworów chłodzących?
Reply to
Piotr Konopka
Witam. TAK -zwłaszcza pakiet li-pol lubi mieć chłodzenie -nie wiem jaki masz ten pakiet -ale silnik szarpnie ze 20-30A -jeśli to nie są ogniwa li-pol 3200 -20C - to się bedą grzały !!! silnik zresztą też jest z tych grzejących się... pozdrawiam. Witek
Reply to
wit0
Dziękuję za wskazówkę. Zrobię otwory w przedniej części kadłuba. Silnik z tą przekładnią i śmigłem pobiera max 15A. Pakiet to 2200/10C.
Reply to
Piotr Konopka
Ja miałem Speeda 500 2.8:1 , 8 cel Sanyo 1700 SCR Smigło 11/8 i silnik się bardzo nagrzewał
pozdrawiam
Przemo
Użytkownik "Piotr Konopka" snipped-for-privacy@wlkp.top.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@wlkp.top.pl...
Reply to