pytanie o bocznicę

Na zasadzie : " nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi"- niezwykle
rad byłbym, gdyby ktoś, objaśnił mi co to znaczy : " bocznica - kolego" ,
którym to określeniem dośc często się ostatnio szafuje na grupie.
Reply to
Jerzy
U¿ytkownik "Jerzy" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:bku5ct$lhl$ snipped-for-privacy@arrakis.solutions.net.pl...
Chodzi o taki obrazek, ktorym czestuje sie grupowicza zadajacego pytanie natury podstawowej, dla ktorego wszystkie odpowiedzi mozna latwo znalezc np w archiwum grupy. Kiedys ten obrazek byl pod adresem
pewnie stad ta nazwa. Teraz odsylacz jest na
ze ja nie stosuje tej metody edukacyjnej bo mi sie osobiscie nie podoba :) Pozdrawiam, Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Witam, ...cierpliwości Młodzierzy Niecierpliwej, dużo pytając jest szansa że kiedyś tam trafisz. Zwykłe wyjasnienie zepsuje smak niespodzianki. Co do "nie ma głupisz pytań", mam takie pytanko: Czy jak stanę na torach a rękoma chwycę się drutów to pojadę jak tramwaj ??????? ;-)
Pozdrawiam ZD
Dnia 25-09-2003 o godz. 9:21 Jerzy napisał(a):
odpowiedzi"- niezwykle
---------------------------------------------------- "Dwa tygodnie na miłość" już na video i DVD! <

Zbyszek Denis
JEsli to beda tory tramwajowe, to tak. :D MSPANC
Pzr, Pavvel
Reply to
Pavvel
Ke'dem guerfel snipped-for-privacy@wp.pl (Zbyszek Denis) ihn news: snipped-for-privacy@wp.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo
Akurat to pytanie ma swoją odpowiedź ;oP
Tak, pod warunkiem że masz rozstaw nóg europejski, nie wschodni ;o)
Reply to
Peter 'Mikolaj' Mikolajski
Czy to o kol. Jerzym ???? ha, ha ha....dobre
Pozdrawiam - WS
Reply to
invalid unparseable
Ja sie do tego dolaczam uwazajac, ze albo mam wiedze i ochote na odpowiedz, albo po prostu milcze zamiast zasmiecania grupy i zniechecania poczatkujacych
Pozdrowienia dla wszystkich
Alex
PS: przez okno widze super termike i lekki wiatr...... serce sie kraje :-(
Reply to
rcflight
Z glebin modelarni ...
rgc> PS: przez okno widze super termike i lekki wiatr...... serce sie kraje :-(
Oj rozumiem Cie rozumiem :( Ale jeszcze ze dwa dni potrzebuje :)
Pzodrawiam MarCiu
Reply to
Marciu11 - Viper
Jak siê pewnie s³usznie domy¶lacie pytanie by³o prowokacyjnie zadane, gdy¿ denerwuje mnie bardzo taki w³a¶nie sposób podkre¶³ania swojej warto¶ci i wiedzy u niektórych kolegów. Takie traktowanie kolegów z grupy jest co najmniej niegrzeczne ¿eby nie powiedzieæ mocniej. Có¿ , konsekwencji byæ nie mo¿e , no bo jakie ? poza apelem do tych wszechwiedz±cych o umiar i tochê wiecej skromno¶ci. A ja sobie na swej skrzynce za³o¿e filterek na ALFÊ i OMEGÊ
Reply to
Jerzy
Użytkownik "Zbyszek Denis" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@wp.pl...
Zadając to pytanie na forum grupy na pewno dojedziesz... na bocznicę :) Pozdrawiam Grzegorz
Reply to
tyfusek
U¿ytkownik "Krzysztof J. Choroszko" snipped-for-privacy@post.pl napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@post.pl...
Bocznica przysz³a z tych grup od których nasza tak bardzo siê ró¿ni(³a) na in +. Ca³y czas mam odczucie ¿e wysy³anie na bocznicê jest jednak niemi³e. Ta forma jest niegrzeczna, je¶li ju¿ mamy czas na wysy³anie na bocznicê to piszmy:
"proszê poszukaj w archiwum, w±tek by³ dog³êbnie opisany" "proszê zobacz na PWMie =
..." itp.
Czasami to co przyjête przez inne grupy (netykieta) wcale nie jest doskona³e, powiem wiêcej ¦wiat idzie w z³ym kierunku, ja Andrzej G to wam mówiê :))))
Reply to
Andrzej Grodzki
Pewnie to kwestia gustu/smaku Ja lubie bocznice bo tam jest rampa na ,której mo¿na za³adowaæ wiedzê lub wy³adowaæ frustracjie !
Bocznica jest cool !
Reply to
Roman B