Zamiast schodzenia na psy 2.... ;o))))

Witam ponownie!
Widze ze watek o schodzeniu 'wiadomo gdzie' nadal kwitnie, proponuje znow
zmiane tematu...
- do jakich prac mozna jeszcze zaprzac model ?
Na
umiescilem filmy robione z aparatu
Musteka.
Reply to
Arcimek
Podpowiedz jeszcze czym to otworzyc. DivX Player 2.1 tego nie bierze, nie mowiac o standardowych mozliwosciach Windy :( Pozdrawiam, Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Zapomnialem: Chodzi mi o ten niekompresowany. Przy kompresowanych wydaje mi sie, ze masz jakby lepsza rozdzielczosc niz ja swoja "Trójk±". Czy¿by dwójka mia³a wiêksz± mo¿liwo¶æ ustawiania jako¶ci filmu? U mnie s± cztery opcje: 3 poziomy rozdzielczo¶ci zdjêæ + jedna na film (zg³asza siê jako 120 klatek). Zreszt± muszê w domu porównaæ twój film ze swoim jakims narzêdziem. Pozdrawiam, Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Jeszcze jeden komentarz: Ogl±daj±c trzeci film, nie mog³em oprzeæ siê skojarzeniu ze starymi migawkami pokazuj±cymi próby pierwszych pionierów lotnictwa :) Ta poklatkowo¶æ nasila bardzo to skojarzenie :) Dodaj sepiowanie i szumy na¶laduj±ce star± kliszê i bêdzie super ;) Pozdrawiam, Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Ze tak powiem... ciala dalem :o(((( zapomnialem plik niedziela.avi zakodowac bardziej 'chrzescijanskim' kodekiem..... aktualnie jest to 'Sunplus 32bit' postaram sie to jak najszybciej poprawic....
Reply to
Arcimek
U mnie w aparacie tez tak jest - w efekcie wychodzi film ~10fps o rozmiarze 320x240. Ale z ta iloscia klatek to jest roznie - wydaje mi sie ze ilosc klatek (czyli czas zapisanego filmu) jest uzalezniona od ilosci szczegolow na poszczegolnych klatkach - wnosze to z tego ze film robiony we mgle (do skonczenia sie pamieci) mial jakies 4min, a film robiony w sloneczny dzien gdzie bylo duzo szczegolow (trawa, krzaczki, modelarze gdzieniegdzie....) mial tylko 1min 30sek a tez byl robiony do skonczenia sie pamieci w aparacie.
Reply to
Arcimek
Dokladnie tak. Dlugosc zalezy od ilo¶ci szczegó³ów. U mnie czasy waha³y siê dot±d chyba miêdzy 1:30, a 3:15 (w tym ostatnim przypadku, przez wiêkszo¶æ lotu nagra³a siê jednostajnie zielona ³±ka). Przypuszczam, ¿e aparat nagrywa wewnêtrznie sekwencjê zdjêæ w formacie JPG. Poniewa¿ to format kompresowany, to kolejne zdjêcia o tej samej rozdzielczo¶ci maj± ró¿n± wielko¶æ (mo¿na to zauwa¿yæ przy robieniu statycznych zdjêæ kiedy aparat ca³y czas podaje przybli¿on± ilo¶æ pozosta³ych klatek - przybli¿on± bo czasem po zrobieniu kolejnego ujêcia licznik nie zmniejsza siê albo zmniejsza siê o dwie klatki).
Twoje rozwi±zanie ze skierowaniem obiektywu w bok zdecydowanie bardziej mi siê podoba. Sprobujê przy najbli¿szej okazji tez przymocowaæ aparat do boku kad³uba. Niestety Agena ma w±ski kad³ub i aparat bêdzie pod nim wystawa³. Spróbujê go jako¶ zabezpieczyæ albo bêdê ³±dowa³ w wy¿szej trawie ;)
Co do rozdzielczo¶ci to u mnie jest ta sama. Teraz pomy¶la³em, ¿e pozornie lepsza rozdzielczo¶æ to pewnie kwestia zastosowania algorytmu DivX. Ja dot±d og³±da³em film w stanie surowym - z aparatu lub konwertowa³em do microsoftowskiego wmv.
Pozdrawiam, Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Jesli masz kodeki Mustekowe to niedziela.avi powinna sie u CIebie otworzyc - wtedy bedziesz mial pelna rozdzielczosc, pliki po spakowaniu Divx sa gorszej jakosci. Dzisiaj jak pogoda pozwoli bede testowal wynalazek 'jak zrobic zdjecie w przod majac aparat z boku'... o rezultatach nie omieszkam powiadomic :o)) Jak na razie zdjecia 'hangarowe' wyszly calkiem zadowalajaco...
Reply to
Arcimek
W takim razie w domu mi siê otworzy.
To nic nie rozumiem... W takim razie chodzi o to, ze jak ogl±da siê "czyje¶" to zwykle bardziej siê podoba ni¿ w³asne :) Merytorycznie porównam jako¶æ w domu.
Czy¿by system luster? ;)))
Pozdrawiam, Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
A ja mam pytanko co do samych .wmv. Nie wiem od czego ale pliki tego typu zaczęły mi się odtwarzać ze zdwojonym obrazem w poziomie i ograniczeniem palety barw do wyłącznie czystego CMYKa :(( Co to jest ???
Reply to
Skazoo Bemowo ErCe
Użytkownik "Skazoo Bemowo ErCe" snipped-for-privacy@o2.pl napisał w wiadomości news:bkucgi$ffs$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
Cos sie chyba zwalilo z dekoderem. Czym odtwarzasz? Standardowo Windows Media Playerem? Jesli tak, to czy masz najnowszą wersję (9.0). Jesli nie to może wejdź na
Uruchomi się program automatycznie sprawdzający twój system i proponujący niezbędne aktualizacje. Jesli uzywasz starszego playera, to wśród tych propozycji będzie update Playera do wersji 9.0. Jest szansa, że taki update naprawi uszkodzony (być może) kodek. Pozdrawiam, Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Dokladnie :o))))) jednego :o))))) obraz potem mozna odwrocic w virtualdub'ie :o)
Reply to
Arcimek
Plik z niedzieli nie jest pakowany Divx, pozostale 2 sa...
Reply to
Arcimek
No tak, ale tego pliku jeszcze nie widzialem. W pracy nie mam tego kodeka. Odnosilem sie do tych dwóch pozosta³ych, a w³a¶ciwie g³ównie do pierwszego. Po zastanowieniu my¶lê, ¿e DivX po prostu rozmy³ nieco obraz + ta mg³a i st±d moje wra¿enie wy¿szej rozdzielczo¶ci Twojego obrazu. Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
WMP 9.0 :(( już dawno mam, ale problemy z wmv'ami mam spod kazdego innego playera :(, a szlak mnie trafi jak będę miał wygrzebać i poprzerzucać wszystkie kodeki od nowa :((((((((((((((((((((( No ale cóż jak nic innego nie pozostanie.
Reply to
Skazoo Bemowo ErCe
Użytkownik "Skazoo Bemowo ErCe" snipped-for-privacy@o2.pl napisał w wiadomości news:bkuea3$p1k$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
Moze cos ostatnio instalowales i od tego czasu tak sie porobilo? Nastapilo jakies nadpisanie starego kodeka "lepszym"? Trzeba by sie na poczatek dokopac do informacji jaki plik odpowiada za dekodowanie wmv i go podmienic. Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Jest juz w Divx4.12 :o)
Reply to
Arcimek
Calkiem ladnie trafiles z kadrowaniem. Ja mam ciagle klopoty z porzadnym sfilmowaniem calej dzialki z gory. inna sprawa, ze ze wzgledu na polozenie ladowiska, jastem bardzo oddalony (200-300m) od miejsca, ktore staram sie sfilmowac i ciezko mi ocenic rzeczywiste polozenie modelu. Sprobuje z bocznym filmowaniem, jak ty. Pozdrawiam, Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Os obietywu pokrywa sie z osia lewego plata, wtedy wiadomo gdzie obiektyw 'patrzy'. Fakt ze najlatwiej jest trafic w siebie :o)))) przy oddalonych ujeciach trzeba niestety sporo pocwiczyc ;o)))))
Reply to
Arcimek
Ke'dem guerfel "Robert 'Heyoan' Gadomski" snipped-for-privacy@SKASUJTOreebok.pl ihn news:bkuj5q$lrl$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo
Panowie, jeszcze trochę i ktoś was zamknie za rozwijanie technik szpiegostwa powietrznego ;o)
Reply to
Peter 'Mikolaj' Mikolajski