[RC] pytanie początkującego poznaniaka ??

Razem z bratem szykujemy sie do zakupu modeli rc brat naziemnego a ja powietrznego i tu pytania:

  1. Gdzie w poznaniu szukac dobrego sklepu RC ( dobry i tani ;) - ewentualnie sklep internetowy).
  2. Chce kupic nadajnik Hitech'a Eclise 7 i na poczatek jakiegos lekkiego elektryka najlepiek kretoodpornego - czekam na rady i propozycje
  3. mode1/mode2 ?
  4. 35MHz/40MHz ??
  5. Jaka dobra ladowarke do aku.
  6. czy kwarce wchodza w sklad zestawu nadajnik/odbiornik?
  7. koniec koncow chce pojsc w kierunku helikopterow.

brat chce na poczatek kupic

  1. model 1/10 tamiya do stocku i aparature Hitec Lynx 3D 40 MHz - pytanie j.w.

podejrzewam ze ladowarke bedzie mozna wykozystac do spolki.

co powinnienem wiedziec jeszcze?

Reply to
pacmann

Witamy kolejne ofiary choroby modelarskiej :)

Są tylko dwa: na Łukaszewicza - duży wybór przydatnych drobiazgów, ale trzeba trochę uważać, bo pan Zenek mimo że jest przeuprzejmy to potrafi początkującemu sprzedać silnik samozapłonowy do modelu RC. Drugi sklep jest w Suchym Lesie - polecam. Mniejszy i ukierunkowany na helikoptery, ale samoloty i samochody też są. Można pogadać z właścicielem - radzi dobrze. Ulica...eee... chyba Sasankowa (za szkołą).

Eclipse może być. Elektryk też. Depron lub styropian, albo jakiś motoszybowiec może ???

Jak najbardziej.

Poczytaj strony podane przez Pawła, poszperaj w internecie... Zajrzyj na moją stronę (link w sig-u) - znajdziesz tam parę wzmianek na temat naszych poznańskich sklepów :)

Reply to
Piotr Konopka

| 2. Chce kupic nadajnik Hitech'a Eclise 7 i na poczatek jakiegos lekkiego | elektryka najlepiek kretoodpornego - czekam na rady i propozycje Dobry wybor.

| 3. mode1/mode2 ? Mode 2.

| 4. 35MHz/40MHz ?? Dowolnie.

| 5. Jaka dobra ladowarke do aku. Np.: przereklamowany na tej grupie Pulsar :>

| 6. czy kwarce wchodza w sklad zestawu nadajnik/odbiornik? Tak.

| 7. koniec koncow chce pojsc w kierunku helikopterow. E7 jest tez do heli.

| co powinnienem wiedziec jeszcze?

Doman

Witaj !!!

Tak masz rację to ulica Sasankowa Dokładny adres to 62-002 Suchy Las K. POZNANIA ul.Sasankowa 26 tel./fax 0-61/811-54-24 Adresik strony :

jest przed wyjazdem do pana Piotra zadzwonić i sprawdzić czy jest na miejscu.

Reply to
Marek C

pozdrawiam Mirek

Reply to
Mirek

Użytkownik "pacmann" snipped-for-privacy@akwarysta.pl napisał w wiadomości news:c17rhn$idc$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

W Poznaniu jest Ikar

Kupowalem tam aparature, a mam kawal drogi ;) Smiglowce tez tam ma i wydaje mi sie ze samochody, ale na 100% pewnosci nie mam. Pozdrawiam

Reply to
TomaszB

dzieki wszystkim za info

Reply to
pacmann

Użytkownik "Mirek" <nyznar_NOSPAM snipped-for-privacy@poczta.onet.pl>...

Hm, nie zapytam, czy kupowałeś w tym sklepie - bo o ile mnie zdolność kojarzenia nie zawodzi to sklep prowadzony przez Ciebie. Zatem drobna (ale nienachalna - co pochwalam) autoreklama.

Niestety dla wielu osób jednym z podstawowych elementów wiarygodności sklepu internetowego jest informacja o lokalizacji firmy, namiary telefoniczne. Nie wspominając już o informacjach o polityce prywatności, bezpieczeństwie transakcji, reklamacjach i zwrotach itd.

A tak przy okazji - chyba nie jest zbyt dobrym pomysłem oferowanie w Polsce zestawu, w skład którego wchodzi: "odbiornik radiowy (z kompletem kwarcy 36Mhz)" wszak to pasmo nie jest udostępnione w PL dla modelarzy. Cytat pochodzi z:

mi się, że opis "łatwe sterowanie umożliwia nowatorska konstrukcja V kształtu tylnego skrzydła" odbiega nieco ;) od powszechnie przyjętej nomenklatury. Ten z kolei cytat jest z:

Wracając do głównego tematu - proponuję przejrzeć archiwum grupy i poszukać wątków o sklepach internetowych i opinii wyrażanych przez ich klientów.

Pozdrawiam,

Kaper

Kaper

A mnie się wydaje ,że pierwsze kroki winieneś skierować do modelarni , gdzie - doradzą , ew odradzą , pomogą , nauczą - masz blisko , bliżej niż wielu innych . I masz najlepszych , więc skorzystaj z tej okazji

Jerzy

rozumiem ze chodzi o pulsara rodzimej produkcji ;)??

Pozdrawiam Pacmann Maciej A.

Reply to
pacmann

to jest chyba dobry pomysl ;)

Reply to
pacmann

To ja jeszcze podpowie - opanowanie podstaw netykiety jest jeszcze lepszym pomyslem - naucz sie zachowywac na usenecie. Twoich postow nie da sie czytac.

Reply to
Krzysztof J. Choroszko

| To ja jeszcze podpowie - opanowanie podstaw netykiety jest jeszcze | lepszym pomyslem - naucz sie zachowywac na usenecie. | Twoich postow nie da sie czytac. W sumie to Kolega uzywa kodowania Europa Zachodnia(ISO) a powinno byc Europa Srodkowa(ISO) roznica jest znaczna. I w netykietach jest to podkreslone... A co do tej grupy i jej netykiety, to jej nie ma... wiec oficjalnie tutaj jest samowola - czyli nic nie obowiazuje. Jak sie nie podoba to proponuje zrobic oficjalna strone tej grupy oraz jej netykiete =)

Reply to
Doman

Doman wrote: ............

Netykieta przestanie obowiazywac, jak pl.rec.modelarstwo znajdzie sie poza usenetem. A na to sie nie zanosi. Tak wiec zyjesz zludzeniami o braku obowiazku stosowania sie do pewnych obyczajow. Natomiast zwyczaj odpowiadania nad cytatem i cytowanie calych postow IMO wyjatkowo utrudnia czytanie postow.

Reply to
Krzysztof J. Choroszko

| Netykieta przestanie obowiazywac, jak pl.rec.modelarstwo znajdzie sie | poza usenetem. A na to sie nie zanosi. Tak wiec zyjesz zludzeniami o | braku obowiazku stosowania sie do pewnych obyczajow. To nie ma znaczenia, kazda grupa ma swoje prawa. A jesli nigdzie nie ma zaznaczonego ze obowiazuje "usenetowskie prawo" to juz robta co chceta i sie nie czepiata ze ktos zle tnie/pisze.

| Natomiast zwyczaj odpowiadania nad cytatem i cytowanie calych postow IMO | wyjatkowo utrudnia czytanie postow. Owszem, dlatego co poniektorzy robia to w sposob czytelny =)

Reply to
Doman

Przepraszam cie bardzo, z jakiej dzungli tu sie pojawiles? Jak nad drzwiami urzedu nie wisi tabliczka "Prosimy o dobre zachowanie" to wycierasz nos w rekaw, sikasz w kacie lub bluzgasz do urzednikow?

Netykieta dotyczy usenetu. CALEGO. A w hierarchiach narodowych zwlaszcza, jako szczegolnie uwaznie dystrybuowanych.

Reply to
Krzysztof J. Choroszko

Doman wrote: ........

polecam

tam cos o "wylaczeniu grupy" spod praw i zwyczajow usenetowych?

Reply to
Krzysztof J. Choroszko

I tu się mylisz. Netykieta obowiązuje w całym usenecie (ależ to brzydkie słowo). Oczywiście poszczególne grupy mają swoje normy wewnętrzne, przyzwyczajenia, czy wręcz tradycję, ale to niczego nie zmienia. Co do FAQ i jego zawartości - FAQ to nie jest wewnętrzna netykieta danej listy... Zresztą co ja się produkuję, odpowiem po Twojemu:

:))

Nieco złośliwy dziś, bo chory. :(

Reply to
PiotrP

> [...]

| Netykieta dotyczy usenetu. CALEGO. A w hierarchiach narodowych | zwlaszcza, jako szczegolnie uwaznie dystrybuowanych. Tja, ale musi byc to powtorzone tzw "zasadach grupy" lub tzw "przeznaczenu grupy". A tutaj tak nie jest, czy moze jest?

Reply to
Doman