[RC] Pytanie

Witam... ile by kosztowa³a zabawa zdalnie sterowanym samochodem (takim z
prawdziwego zdarzenia), chodzi mi cenê samochodu i wszelkich innych
podzespo³ów.
pzdr Rox
Reply to
Rox
Witaj,
Najlepiej jakbys wlozyl w to troche wysilku poszukal sam ale co mi tam... ...zacznij moze od
Czasem jest tam kilka fajnych rc autek... ..pozniej moze jakis sklep insternetowy np.
lub
Pozdrawiam Bartek
Kilka postów ni¿ej, masz na przyk³ad jedno og³oszenie na allegro samochodu RC - wystarczy³oby siê rozejrzeæ i ju¿ by¶ wiedzia³
Pozdrawiam] Jacek
Reply to
jacek
widze ¿e nie zrozumieli¶ci mnie... pytam was jako ludzi którzy w tym siedz± nie od dzi¶ - napewno ta zabawa to drogi wydatek i chce poprostu wiedzieæ czy np. trzeba kupowaæ co¶ co chwile (mo¿e ko³a albo co¶ tego typu) chodzi mi o to bym siê dowiedzia³ ile was to kosztuje tak rocznie (napewno jakie¶ naprawy itp. s±)... a za linki do aukcji dziêki. pzdr Rox
U¿ytkownik "Y" snipped-for-privacy@o2.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:brq5sn$82p$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Reply to
Rox
U¿ytkownik Rox <kameleon snipped-for-privacy@o2.pl w wiadomo¶ci do grup dyskusyjnych napisa³:brq08b$ijj$ snipped-for-privacy@portraits.wsisiz.edu.pl...
autko z nap el. na solidnej p³ycie (np. wêglowej) z amortyzatorami, motorkiem, przek³adni± ok 2500,- regulator - 50-500 akumulatory - 160,- (mo¿e x2) ³adowarka - 150-1500 radio - 400-1500,- pó¼niej jakie¶ opony, zêbatki, atrapa, ok 500-1000 to tak na wstêpie je¶li chodzi o koszty zakupu sprzêtu treningowo - wyczynowego, bo mo¿na wydaæ 500 PLN'ów na sam silnik i zagotowaæ go w trzech biegach, podobnie akku.
Reply to
Renart F.