Wziete z rec.models.rc.air.
Reply to
Doman
nic tylko budowaæ :) ale przepiêkny :)
PozdrOw Skazoo
Reply to
skazoo o2
Witam !
Co¶ niesamowitego ... i tu pytanko jakie s± w nim akumlatory ??? 1.7g ??? co to moze byc ??
Pozdrawiam Andrzej D.

U¿ytkownik "skazoo o2" snipped-for-privacy@o2.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:brqfgb$g52$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Reply to
Ajek6
Ech moze kondensiorek ;) Szczeze mowiac nie wiem, a autor jest baaardzo skapy i dal szczatkowe informacje :| Pomysl z wirnikami jest genialny co prawda Ruscy byli pierwsi :) ale w mikro czopku ten pomysl jest poprostu w 200% trafiony.
Reply to
Doman
Mistyfikacja..... Pan "Koperfield" trzyma aparaturê ....dla sztuki ¿y³ka pod sufitem i tyle..... nawet siê bimba jak przypiêty.. A ¿e siê krêci ... ano krêci. A Wy w ten Trick Wierzycie ;-))))
.
.
PS. Ja chyba te¿ ;-)
Reply to
Janusz S.`Jasmin
Ja te¿ wierzê... taki ju¿ naiwny jestem ;))))
A tak na serio to ogrroooomny podziw z mojej strony dla autora tej zabawki i ludzi jemu podobnych. Za nietuzinkowe pomys³y i wytrwa³o¶æ w realizacji.
Tak trzymaæ
pozdr Marcin
Reply to
Marcin Sommer
No co do zasilania to nie ma w±tpliow¶ci. Etec 45 mAh LiPoly :) Wszystko jasno i przejrzy¶cie opisane :D
PozdrOw SKazoO
Reply to
skazoo o2
Nie, ja bym tam wsadził Li-poly 50 mAh - WAGA 1,5G!
Pozdr. Szymon
Reply to
Szymon
Dla mnie po prostu BOMBA :o) Co prawda nie jest to moja "branża" ale podoba mi się bardzo
Reply to
Marek C
U¿ytkownik Janusz S.`Jasmin napisal
Wierzymy jak widac w ten trick, ale w ramach wyjasnienia ze to moze byc dobre letadlo to powiem ze silniki ktore widac na zdjeciu sa dostepne ogolnie do modeli microcars'ow z ktorych jeden taki model samochodzika posiadam i jezdzi on bardzo fajnie i dlugo. Po okolo minucie ladowania mozna na podobny silniczki jezdzic okolo 10 minut moze ciut mniej, ale to zalezy jak sie jezdzi. Co do tych modeli to mozna je zobaczyc na stronie

Z modelarskimi pozdrowieniami - Pawel alias Klipa -

Krakow
Trochê OT - ale je¶li dobrze kojarzê to to s± Ornontowice w województwie ¶l±skim . Wiesz ¿e wasza modelarnia na
w ma³opolskim :) ?
Reply to
Fuma K
Nie prawda, ja przeczytałem przed chwilą i jest napisane, że to KOKAM 45mAh, waga około 1,5g
Pozdrawiam, Szymon
Reply to
Szymon
Kokam etec :) jeden czort :) U¿ytkownik "Szymon " snipped-for-privacy@wp.pl napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl... > > > Ech moze kondensiorek ;) > > No co do zasilania to nie ma w±tpliow¶ci. Etec 45 mAh LiPoly :) > > Nie prawda, ja przeczyta³em przed chwil± i jest napisane, ¿e to KOKAM 45mAh, > waga oko³o 1,5g > > Pozdrawiam, > Szymon > > > -- > Wys³ano z serwisu OnetNiusy:
skazoo o2
Niestety nie dla naszych portfeli - Kokamy są znacznie droższe.
Porównójąc:
Zamówienie pakietu 2s 1200mAh E-tec ze sklepu Aircraft-World w Japoni (nie wliczając kosztów przesyłki - 2,5$ WORDWILDE(!) = 25$ (11,45$ za cellę)
Kupienie pakietu 2s 1200mAh Kokam u pana Leszka Pieńkowskiego (nie wliczając kosztów przesyłki - 10zł) = 160zł
Pozdrawiam i wesołych świąt, Szymon
PS: Oto link do sklepu Aircraft-World:
szymon.bartus