Adresy internetowe sklepow poszukiwane

Czy drodzy modelarze byli by tak mili i podali mi linki do sklepow
modelsarskich le¿acych na terenie unii europejskiej
w ktorych mozna dokonywac zakupów placac karta Visa.
Nie fatygowal bym kolegow, gdyby nie fakt, ze znalazlem raptem tylko dwa
takie sklepy.
moze zle szukam, ale ja to prosty programista jestem :)))
z gory dziekuje i pozdrawiam serdecznie.
Reply to
Bochynski, Janusz
U¿ytkownik "Bochynski, Janusz" napisa³ :
Napisz jeszcze, czego konkretnie szukasz. Tak bedzie latwiej. Ja tez znam takich niewiele (bo dodtakow musza miec jeszcze fajna oferte i czytelna strone www). moje przyklady:

kojot
Reply to
kojot
szukam zyroskopow do samolotow (lotki), odbiornikow z syntez± i Royal Evo 9 z syntez± polskie ceny sa chyba wziete z sufitu :)))
dziekuje ze linki
-----Original Message----- From: kojot [mailto: snipped-for-privacy@post.xxx.pl] Posted At: Thursday, April 21, 2005 2:56 PM Posted To: modelarstwo Conversation: Adresy internetowe sklepow poszukiwane Subject: Re: Adresy internetowe sklepow poszukiwane
[...]

Bochynski, Janusz napisał(a):
no to chyba Evo najtaniej kupisz w
w Niemczech
evo9 z syntezą na pasmo 35 A i B kosztuje 399€
czyli ok. 800zł taniej niż u nas.....
pozdrówka
mRqS -=RC Latające=-
mRqS