minicars.pl ...czy warty swej ceny?

Moje pytanie dotyczy mini autka oferowanego na stronie

...czy ów pojazd bedzie dobrym prezentem dla dziecka? chodzi mi o wrazenia z zabawy, czy aby nie jest produkt z tych co uderzy trzy razy o sciane bedac juz niezdatnym do dalszej zabawy (nazbyt licha, badziewna konstrukcja), lub nie jest zbyt atrakcyjny azeby zainteresowac dluzej dziecko, niewygodne sterowanie, koniecznosc ladowania go po 6 min bodajze... chociaz na stronie www mozna odebrac inne wraznie o ów samochodziku ale tak jest zawsze jak cos sie chce sprzedac ... wszystko pieknie wyglada ..jakie sa wasze odczucia co do jakosci wykonia i w ogole z jazdy ...polecacie go czy tez nie????

ismelin w potrzasku

Reply to
ismelin