Czy droższe paliwo jest warte tej ceny?

Witam ,
Chciałbym się Was zapytac , czy warto wydać o 70 zł więcej pieniędzy i kupić
to paliwo:

czy te w zupełności wystarczy:

Posiadam buggy Ofna LX COMPA
Paliwo u mnie idzie jak woda, a dotychcza kupowałem z Tornada 20% paliwko za
91 zł (2,5L) a tutaj mam 5L za ca. 87 zł.
W czym tkwi różnica?
Reply to
TESLA
Big Bang i pozostałe paliwa do modeli samochodw firmy Model Technics z dodatkiem SICAL są rewelacyjne. Silnik nie przegrzewa sę, regulacje bez problemów... Poprzednie wersje BB były niezłe, ale w pewnych warunkach można było mieć problem z temperaturą. Do "ciężkiej" jazdy czasem Tornado czy Runner Time było lepsze.Do Twojego modelu od samego początku mozna było spokojnie stosować Big Bang'a nawet poprzedniej generacji. Teraz na kupno Tornada czy RT szkoda kasy.Po modernizacji paliwa Model Technics'a to teraz eXtra jakość i do tego świetna cena. Tutaj masz opakowanie 2,5 litra
- kup i spróbuj- warto. Moim zdaniem ( mam Inferno ST-R Sirio Evo II- Kyosho) to teraz rewelacja.
Pozdro Jerzy
Reply to
Jerzy Laskowski
Jerzy Laskowski pisze:
Jeszcze jedno: Za różnicę w cenie między Tornado a BB można co kilkadziesiąt litrów nowy silnik kupić :)
Mumin
Reply to
Michał Mierzwa