czy sš na tej grupie jakieœ dziewczyny ? :-)

Witam,
Sorki za gupie pytanie ;-)
...tak mnie jakoœ naszło...moja "ex" niebardzo pochwalała
i rozumiała "modelozę" i ciekaw jestem
czy jakieœ niewiasty wogóle się tym interesujš....
Pozdrawiam
Bartek
Reply to
Gucio
Niewiasty uważają się za osobniki wyżej rozwinięte i bardziej dojrzałe od nas - dzieci i nie zaglądają na tę grupę. Żadna nie pochwala. Co najwyżej TOLERUJE. Wolą zajmować się bardziej dojrzałymi tematami, jak kolory kupek.
Reply to
Lukasz Stela
Użytkownik Lukasz Stela napisał:
I jaka szminke lub spodnice wybrac, i czasami pogadac sobie o nas jakimi to dziecmi jestesmy.
Reply to
Rico
To moja jest wyjatkowa - szczerze interesuje sie modelarstwem :-)
Ale fakt, cos kobiet tu nie widac :-(
Reply to
Doman
Dnia 2005-03-06 22:43, Użytkownik Rico napisał:
Gorzej jak o tym jaki samochód dobrać do aktualnie posiadanej torebki - oczywiście za pieniądze które akurat planowaliśmy wydać na modele.
Reply to
Michal Grodecki
Użytkownik "Doman"
Może bys sprzedał.... zamienił..... na model(e)... ;-))
pozdrawiam
wiechu
Reply to
wiechu
Witaj Doman
Twoj (i pare innych) przypadek wskazuje ze sa takie, tylko trzeba je dobrze poszukac. Troche przydatnej wiedzy na ten temat o dziwo tutaj:
:-)
Pozdrawiam serdecznie
Alex (usmiechajacy sie od ucha do ucha)
Reply to
rcflight
Niestety, jest to jedyny egzemplaz w swoim rodzaju - niezastapiony i niewymienny :-)
Reply to
Doman
Tylko że Ona interesuje się pewnie głównie modelarzem a nie modelarstwem :)
Pozdrawiam Piotr
Reply to
Piotr Piechota