czy sš na tej grupie jakieœ dziewczyny ? :-)

Witam,

Sorki za gupie pytanie ;-) ...tak mnie jakoœ naszło...moja "ex" niebardzo pochwalała i rozumiała "modelozę" i ciekaw jestem czy jakieœ niewiasty wogóle się tym interesujš....

Pozdrawiam Bartek

Reply to
Gucio

Niewiasty uważają się za osobniki wyżej rozwinięte i bardziej dojrzałe od nas - dzieci i nie zaglądają na tę grupę. Żadna nie pochwala. Co najwyżej TOLERUJE. Wolą zajmować się bardziej dojrzałymi tematami, jak kolory kupek.

Reply to
Lukasz Stela

Użytkownik Lukasz Stela napisał:

I jaka szminke lub spodnice wybrac, i czasami pogadac sobie o nas jakimi to dziecmi jestesmy.

Reply to
Rico

To moja jest wyjatkowa - szczerze interesuje sie modelarstwem :-)

Ale fakt, cos kobiet tu nie widac :-(

Reply to
Doman

Dnia 2005-03-06 22:43, Użytkownik Rico napisał:

Gorzej jak o tym jaki samochód dobrać do aktualnie posiadanej torebki - oczywiście za pieniądze które akurat planowaliśmy wydać na modele.

Reply to
Michal Grodecki

Użytkownik "Doman"

Może bys sprzedał.... zamienił..... na model(e)... ;-))

pozdrawiam

wiechu

Reply to
wiechu

Witaj Doman

Twoj (i pare innych) przypadek wskazuje ze sa takie, tylko trzeba je dobrze poszukac. Troche przydatnej wiedzy na ten temat o dziwo tutaj:

:-)

Pozdrawiam serdecznie

Alex (usmiechajacy sie od ucha do ucha)

Reply to
rcflight

Niestety, jest to jedyny egzemplaz w swoim rodzaju - niezastapiony i niewymienny :-)

Reply to
Doman

Tylko że Ona interesuje się pewnie głównie modelarzem a nie modelarstwem :)

Pozdrawiam Piotr

Reply to
Piotr Piechota