czy to poleci. i czego sie spodziewac

Witam
Wlasnie wyposazylem swojego depronowego gornoplata.
Samolot ma 600 mm rozpietosci i 550mm dlugosci , szerokosc plata to 160 mm
Model posiada wznios skrzydla.
Wpakowalem tam standardowe serwa. A z przodu umiescilem silnik 2,5 cm :)))
calosc wazy 0,6 kg ... Jak myslicie czy to ma sens? przy tak malej rozpietosci
tak hmm mimowszystko duzy silnik? :) Sam jestem ciekaw efektow ale moze
ktos mnie jakos uprzedzi co do tego modelu.
Serdecznie pozdrawiam
okier
Reply to
okier
Napisz ile waży i jak skonstruowałeś płaty. Jak w taki sposób jak do 280-tki to polegną przy pierwszym zakręcie. Generalnie nawet jak nie zniszczy się od razu to trwały nie będzie :(
Piotr Piechota
Zasada mowi, ze wszystko poleci, tylko tzreba to rzucic z odpowiedniej wysokosci ;o)))
Reply to
sector
Cześć. Swego czasu popełniłem taki oto skrypt:
on zorientować Ci się jakie wymiary "pi razy drzwi" powinien mieć model przy zastosowaniu danego silnika spalinowego. Zobaczysz jakie są różnice w wymiarach między typowym trenerkiem a tym co Ty podajesz.
Pozd-ro-mek
Reply to
pozd-ro-mek