Czy on sie nadaje?

Już po złożeniu paru żutków czas na coś naprawdę zdalnie sterowanego :-)
upodobal mi się smaolot De Marcay 2, rozpiętość: 58'' czyli 17,32 a polecany
slinik to .40 / .45!! to jest dwupłatowiec czy warto go składać i czy zamiast
takiego "silniczka" można wstawić elektryka a jeśli to o jakiej mocy?
PS: plany mam na dysku jak znajde link do nich to dam
Reply to
Mati_P
Witam!
Mati_P wrote:
Hehe... na ¿ to ja znam ¿uczki (gumówki), a te Twoje to chyba rzutki ;o) Jesli chodzi o model - te 58" to mi wychodzi 147,32cm (skad te 17,32 ?) Duzy - do tego dwuplat - dla poczatkujacego w RC moze byc duuuuzym wyzwaniem...
Ja sie uczylem latac na Aeronce - jak dla mnie to podstawowy model dla poczatkujacego (i tani !)
Reply to
Arcimek
Jeszcze dopiszę iż jest to De Marcay 2 CI a plany są na
w plany/ druga strona
Reply to
Mati_P
U¿ytkownik "Mati_P" snipped-for-privacy@op.pl napisa³ :
A moze przedtem popic woda? ;-)
zjadla ci sie "4" 1473mm
zawsze warto skladac model i zawsze warto sie napic (tak twierdzil M. Hemar)
np. na
poszukac silnika do modelu o masie ok. 2,5-3kg. Model prawie zawsze da sie zelektryfikowac, tylko czy zawsze warto?
IMO na tym etapie porywac sie na dwuplata to ryzykowne. Nameczysz sie przy budowie i rozbijesz po 10s pierwszego lotu. 1,5m trenerek na 40-tke jest lepszym pomyslem. Szybciej, latwiej i mniej bolesnie nauczysz sie latac..
Reply to
kojot
Aha, sorry za błąd to chyba zaczne jak brat na Wicherku :-) bo to lata i wiem jak sie robi :-) a Aeronca to tez niezły pomysł, kumpel niedawno zrobił N.1 świetnie lata :-)
Reply to
mateusz5
Albo ja juz stary i slepy jestem albo modelarz.pl te plany ukrywa..... Na stronie glownej mam tylko : serwis foto, filmy, grupy dyskusyjne linki, archiwum, poleæ nas, szukaj, redakcja.... a gdzie sa plany ?
Reply to
Arcimek
U¿ytkownik "Arcimek" snipped-for-privacy@f.plNOSPAM napisa³ w wiadomo¶ci news:Xns95129081BF922arcimekpwm@193.110.122.80...
Heh ... te¿ to zauwa¿y³e¶ ?
Reply to
--==PEGAZ==--
Zapewnie chodzi o modelarza .com a nie .pl :-)
Nie spiesz siê tak, kiedy piszesz :) grupa nie zaj±c :)
Reply to
batched
Ja napisałem .pl? chodziło mi o
sorry