Oznaczenie 2000mAh 3s2p - czy już przemnożone?

Czesc,
Powiedzcie prosze, czy pakiet oznaczony jako 2000mAh 3s2p oznacza 11V i
4000mAh, czy to juz przemnozona pojemnosc i taki akku sklada sie z 6 celek
1000mAh?
Pozdrowienia,
Marcin
Reply to
goflying
Użytkownik "goflying" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:e2l95m$ejf$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Dokladnie jest tak jak myslisz. Pojemnosc to pojemnosc calkowita. A uklad 3s2p oznacza wlasnie 6 celek :D
Reply to
Jakubczak Przemek
Jakubczak Przemek pisze:
Przy okazji: ładowanie baterii w modelu (w dodatku bez balansowania) kończy się tak:
Ps. Cały wątek:
Michał Mierzwa
Czesc,
Użytkownik "Jakubczak Przemek" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:e2l9i8$g9c$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
OK, wiem ze to 6 celek, ale chodzilo mi o to: czy jest to szesc celek 2000mAh, czy 1000mAh?
Marcin
Reply to
goflying
OK. Dzieki.