akumulator kwasowy do RC

Widzialem dzis za 28zl maly akku 1300mAh Panasonic kwasowy, tak sie zastanawiam czy go do mojej bezszczotki podlaczyc, bo ona smiga najlepiej na

12V, czy jego wydajnosc pradowa jest wieksza od akku NIMH??? Bo na razie mam ten pakiet z 10celi i on wazy 240gram, szukam jakiejs alternatywy, moze byc mniejsza pojemnosc tylko zeby masa byla mala(choc ten kwasowy do lekkich to raczej nie nalezy...)!!! Bo mi szybol juz z kilogram wazy a taki lekki byl na poczatku :-/

Reply to
tomla

Czesc.

Jesli cena pakietu nie gra roli to polecam akumulatory LiPol, w twoim przypadku 3 cele polaczone szeregowo, taki pakiet o zblizonej pojemnosci wazyc bedzie ok. 80-90 g z kablami i wtyczkami i w koszulce. Wydajnosc pradowa w zaleznosci od producenta. Sam uzywam akumulatorow E-Tech 1250 mAh i podobno da sie z tego wyciagnac 12,5 A.

Pozdrawiam.

Kuba.

Reply to
kuba

no tak , ale to jest z 200zl :-/ a ja robie zabawke z serii "low budget entertaiment" ;-)

t>

Reply to
tomla

jesli to szybowiec to polecam gume+linke tanio i efektywnie oczywiscie jak zrobi sie samemu

Armand

Reply to
Armand Olejko

Ale wydajesz raz i koniec :P A tak to: regulator, ladowarka, piakiet(y), pomijam kolpak + smiglo.

Pozdrawiam, Jakub

Reply to
Jakub_RC

Witam, jaka linka ? Ja kupowałem 2x po 25m żyłki wędkarskiej (gruba bardzo) za 10zł i do tego 30m gumy w oplocie - jest sklep internetowy który ją sprzedaje, lub ewentualnie szukaj firmy która robi plandeki do ciężarówek - oni też mają gumę (mniejszy wybór). Pozdrawiam

Reply to
lechu_

granicach....

glupote napisalem, chodzilo mi o gume, wszystkich przepraszam.

Reply to
tomla

Zobacz w Riku metr 4mm kosztuje 1.2 PLN

Armand