akumulator

Hej,mam pytanie jak najlepiej naladowac akumulator 9.6V 1,5Ah do
aparatury?Mam dostep do stabilizowanych zasilaczy z regulowanym napieciem i
ograniczeniem pradu,tylko co mu nastawic?
Manolo
Ustaw 12V i 150mA(stabilizowany), laduj przez 16-18 godzin.
Reply to
Doman
U¿ytkownik "Doman" snipped-for-privacy@MajlNaStronie.WWW napisa³ w wiadomo¶ci news:d00b8t$5nl$1@213.241.34.186...
Dzieki. A zeby tak jak Pan Bog przykazal, to portzebuje kupic ladowake; ale o jakich parametrach?
Reply to
Manolo
Jesli to jest pakiet do nadajnika nie warto do niego kupowac ladowarki. Jesli jednak myslisz o ladowarce do elektrykow to poszukaj w archiwum tej grupy - bylo wiele razy.
Reply to
Doman
Nie,to pakiet z nadajnika MC12.Ten zasilacz,o ktorym wspomnialem,mam mozliwosc uzywac tylko w pracy,daltego przydaloby sie moc naladowac go i w domu...A w pracy to chyba sprobuje wiekszym pradem,zeby przez 8h sie zdazyl naladowac-nie jestm stachanowcem:).Nie ma na nim zadnych informacji co do C,ale tak na 200/250mA chyba moge liczyc?
U¿ytkownik "Doman" snipped-for-privacy@MajlNaStronie.WWW napisa³ w wiadomo¶ci news:d01nck$4ok$1@213.241.34.186...
Reply to
Manolo
Nie mozesz tak zrobic. Przeladujesz pakiet, w skrajnym przypadku przegrzeje sie i puszcza zawory bezpieczenstwa - pakiet do wywalki.
Jesli koniecznie musisz ladowac szybko taki pakiet(i inne) to popatrz np. na cos takiego:
Doman
OK,udalo mi sie naladowac,ale jest problem-serwa milcza jak zaklete kiedy poruszam drazkami w nadajniku...To moja pierwsza powazniejsza aparatura (dotychczas tylko 2-kanalowe do samochodow) i nie wiem czy czegos nei potrafie odpalic,czy cos nie tak:(.A instrukcja tylko po niemiecku...
U¿ytkownik "Doman" snipped-for-privacy@MajlNaStronie.WWW napisa³ w wiadomo¶ci news:d02uql$kq8$1@213.241.34.186...
Reply to
Manolo
Napisz cos wiecej i otworz nowy watek =)
Reply to
Doman