uszczelka silnika

Czesc! Od niedawna stalem sie posiadaczem uzywanego silnika Webra 3,5cm3.Silnik uzywany i po kraksie,wiec oczywiscie rozebralem go i wyczyscilem o ile sie dalo,ale nagar na tloku i cylindrze pozostal-chyba moze byc?Moje pytanie jest jednak w innej kwestii-otos sciagnawszy ten dekielek z tylu silnika musialem usunac resztaki uszczelki,wygladala jak papierowa.Teraz bez niej silnik nie jest szczelny i dlatego mam pytanie z czego najlepiej ja dorobic?Cienka tekturka nasaczona olejem zadziala? Pozdrawiam

Reply to
Manolo

oczysc dobrze karter i ten dekielek . posmaruj lekko karter olejem - i docisnij do niego kawałek kartki papieru - z zdszytu nawet (lub z drukarki) olej ci nasiaknie i masz juz obrys karteru. ew mozesz uzyc mloteczka i delikatie odstukac po krawedziach papiero i ci sie odetnie w zasadzie . smarujesz lekko silikonem - nawet bardzo lekko - dekielek - i zakładasz te uszczelke lub mozesz tez uzyc papieru transformatorowego . byle był cienki .

----- Original Message ----- From: "Manolo" <di snipped-for-privacy@poczta.onet.pl>

To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Monday, February 28, 2005 11:41 PM Subject: uszczelka silnika

Reply to
Marcin Juraszek