sklon silnika

Probowalem w sobote oblatac nowo zrobiony model

Niestety efekty mizerne. Zachwuje sie on tak, ze lotem slizgowym bez silnika leci pod duzym katem w dol - mysle, ze trzeba przesunac srodek ciezkosci do tylu. Ale z wlaczonym silnikiem gwaltownie leci w lewo w dol. Silnik nie ma zadnego sklonu, nie wiem czy w takim razie nie powinien byc przegiety w prawo? Poza tym nie wiem, czy moment od smigla (7x35) nie przekreca modelu? Prosze o jakies wskazowki.

TR

Reply to
TR" <tomasz.rudnik(usn

Witaj TR,

W Twoim liście datowanym 1 lutego 2005 (10:00:57) można przeczytać:

T> Probowalem w sobote oblatac nowo zrobiony model T>

Niestety efekty mizerne. T> Zachwuje sie on tak, ze lotem slizgowym bez silnika leci pod duzym katem w T> dol - mysle, ze trzeba przesunac srodek ciezkosci do tylu. Ale z wlaczonym T> silnikiem gwaltownie leci w lewo w dol. Silnik nie ma zadnego sklonu, nie T> wiem czy w takim razie nie powinien byc przegiety w prawo? Poza tym nie T> wiem, czy moment od smigla (7x35) nie przekreca modelu? Prosze o jakies T> wskazowki.

T> TR

Google sklon silnika.

Reply to
Piorus

Użytkownik Lukasz Stela napisał:

poniewaz od tego nalezy zaczac a zadajac pytanie wskazane jest okreslic co sie samemu do tej pory uczynilo by zagadnienie zglebic np: "googlalem 2h i nic nie moge znalezc"

Reply to
AlexY