Model plywajacy - dobor silnika

Witam!
Jest sobie model statku mazurskiej bialej floty o dlugosci ~110 cm.
Jaki polecacie silnik i srube na wal 3mm? Od razu prosze tez o rade w
sprawie regulatora do tegoz silnika do aparatury Graupner FM314/40MHz.
Ster chce kupic taki:
ży_134mm,2461.htmlczy moze cos ladniejszego mozna dostac?
Pozdr.
Reply to
RadekNet
U¿ytkownik "RadekNet" snipped-for-privacy@rejsy-czartery.com napisa³ w wiadomo¶ci news:hts2aa$hhr$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
A tu by³e¶? Maj± polskiego przedstawiciela.
Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.
Reply to
invalid unparseable
Krzysztof Tabaczyński pisze:
Swietny sklep!
A wiesz, gdzie tanio kupic regulator do silnika? Najprawdopodobniej zostane przy starym silniku z samochodowych wycieraczek na 12V.
Pozdr.
Reply to
RadekNet
U¿ytkownik "RadekNet" snipped-for-privacy@rejsy-czartery.com napisa³ w wiadomo¶ci news:hulv7n$2bn$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Nie wiem, bo na prze³omie lat 70 i 80-tych sam sobie robi³em regulatory do silników od wycieraczek. Tyle, ¿e napêdza³em modele pancerników o d³ugo¶æ 2,5 metra, wiêc musia³em mieæ cztery takie silniki.
...ale dzisiaj jednak bym kupi³ silnik bezszczotkowy i stosowny do niego regulator. :-)
Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.
Reply to
invalid unparseable
Krzysztof Tabaczyński pisze:
Moj ma tylko metr ;)
A czemu akurat bezczotkowy?
Hmmm zaczynam sie lamac, bo i nowy silnik jest lzejszy i pradu pewnie mniej ciagnie, wiec akumulator mogby byc lzejszy... tylko portfel rowniez sie odchudzi ;) A lodka ma sluzyc tylko do zabawy.
Reply to
RadekNet
U¿ytkownik "RadekNet" snipped-for-privacy@rejsy-czartery.com napisa³ w wiadomo¶ci news:huo95t$920$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
No widzisz, sam wiesz... Od siebie bym tylko doda³, ¿e odpada jeden element do popsucia siê - czyli szczotki. L¿ejszy akumulator bêdzie tañszy.
Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.
Reply to
invalid unparseable
Krzysztof Tabaczyński pisze:
No niby wiem, ale przejzalem ceny na ebay'u i ... min 20e - piechota nie chodzi, wiec narazie zostane przy tym co mam, a jak sie zabawa spodoba to usprawnie model. No i akumulator zelowy 12V tez juz mam.
Czy taki kontroler do silnika bedzie ok?
The EL Model 110A ESC allows remote control of ship electric motors from an RC System. When connected with motor, it is capable of supplying up to 110 Amps (forward) or 40Amps (backward) of continuous motor current. Its integrated Battery Eliminator Circuit (BEC) powers the receiver from the motor battery, with automatic cutoff of the motor power to preserve receiver power as the battery becomes depleted. It is small and powerful, which can be used for different type of ship or car.
~18e z wysylka.
Czy napiecie robocze 6-12 V bedzie ok do akumulatora zelowego 12V?
Jeszcze nad jedna kwestia sie zastanawiam - czy zasilajac silnik i odbiornik z tego samego akumulatora silnik nie bedzie zaklocal odbiornika? Jednak oddzielny akumulator, filtr czy moze byc ten sam?
Pozdr.
Reply to
RadekNet