Pakiet Lipoly 2500 3s 20C - czy potrzebna przerwa miedzy celami?

Czesc,
Mam pakiet jak w temacie, zrobiony przez firme uznajaca sie za firme z
doswiadczeniem.
Pakiet 2500 3s 20C, a wiec prad max ok 50A.
Pakiet jest zrobiony w ten sposob, ze 3 cele sa bezposrednio przy sobie, a
calosc jest szczelnie zaklejona tasm± siatkowa z wolkna szklanego i jakas
tak± przezroczysta po prostu.
Widzialem pakiety duzo mniejsze (ok 1000mah, 3s) i o duzo mniejszej
wydajnosci pradowej, a mialy miedzy celkami wolne przestrzenie raz nie byly
szczelnie zalepione tasm±/koszulk±.
Czy moge bezpiecznie uzywac ten pakiet?
Pozdrawiam,
Marcin
Reply to
goflying
materiał izolacyjny i pakiet zabespieczony z zewnatrz np styro czy czyms w tym rodzaju na wypadek jak model uderzy w ziemię no i bespieczniki bo przy takim aku prąd zwarcia może wynieś ok 90 A i wybuch no i pozar nie ma żartów.Stosować bespieczniki samochodowe i to najlepiej 3 szt.W myśl zasady lepiej na zimne dmuchać
Reply to
Marian
A jak wyobra¿asz sobie ich mocowanie ? Lutowaæ, skrêcaæ, zaklepywaæ ?????
BTW Gaz ziemny te¿ jest niebezpieczny ale w maskach jako¶ ludzie nie gototuj±, nieporawda¿ ?
Reply to
Skazoo Bemowo RC
Czesc,
U¿ytkownik "Marian" snipped-for-privacy@tlen.pl napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
Mam nadzieje, ze nie mowisz o wlozeniu akku do styro, bo styro to raczej niezly izolator cieplny...
Co do uderzenia w ziemie - to jakos mam do tego honorowe podejscie... Jezeli doprowadzilem do uderzenia, to i nie powinien mnie zdziwic wybuch.
Pytalem jednak o styuacje, gdzie model leci po bozemu - czy brak szczelin w pakiecie miedzy celami nie doprowadzi do zbyt duzego nagrzania pakietu?
Marcin
Reply to
goflying
Użytkownik goflying napisał:
Moze ma na tyle niska rezystancje wewnetrzna ze sie nie grzeje jakos szczegolnie. Obciazyc pradem znamionowym i mierzyc mu temperature
Reply to
AlexY
A ja dodam, ¿e je¶li Ci siê chce i jest jeszcze taka mo¿liwo¶æ to nie zaszkodzi daæ przek³adki dystansuj±ce, w przeciwnym razie ¶rodkowa cela bêdzie pracowa³a w bardzo kiepskich warunkach i na 90% padnie pierwsza.Wszelkie koszulki usuwam z pakietów Li-Poly z za³o¿enia, zostawiaj±c tylko ewentualnie opaski do których przyklejam rzepy. Ale w sumie najpierw, jak napisa³ Alex, sprawd¼ po prostu jak w tym pakiecie jest z rezystancj± wewnêtrzn± i co za tym idzie z grzaniem. Pozdrawiam, Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski" TO!astercity.net