Zielona Góra - kto latal 30 czerwca ?

Witam!

wczoraj przypadkiem bylem na lotnisku ok 17.00 w Przylepie kolo Zielonej Gory i widzialem z daleka piekne, cudowne, wspaniale latanie :-)

kto latal? :-)

prosze o kontakt na p_rybak (at) o2.pl

milego dnia! ____ ryba

Reply to
Pawel Rybak

witam:) ja latałem tyle ze nie w przylepie a na łąkach za jędrzychowem. Oblatywałem mój pierwszy model, mały elektryk na 280, więc nie było to ładne latanie. p.s modeł przeżył i żyje choć dziś prawie po wypadku myslałem że nic z niego nie zostało

pozdrawiam j.k

Użytkownik "Pawel Rybak" snipped-for-privacy@s2.pl napisał w wiadomości news:da33oa$rgl$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Reply to
superjachu