Kto latal w okolicach Stegny/W-wa 2 tyg temu

Witam !
Widzialem jakies 2 tyg temu kilka modeli latajacych RC, niezle krecili
akrobacje...
tak mi sie wydaje bo bylem wtedy na gieldzie narciarskiej na Stegnach i
widzialem tylko troche.
I tu pytanie gdzie tam da sie latac ???
ps.
Jest gdzies w okolicach Grochowa jakis klub/modelarnia gdzie starsza
mlodziez (30) :)
moglaby dokonczyc model makiety RC ?
pozdrawiam
Pawel
Reply to
Pawel Lewandowski
W artykule <coahge$1e6v$ snipped-for-privacy@mamut1.aster.pl> Pawel Lewandowski napisał:
Co za leniuszek. A na Łojewską nigdy nie trafił?
KAcper
Reply to
Kacper Perschke
Przepraszam ale ja nie z Warszawy... Dopiero teraz sie "przeflancowalem"
pozdrawiam Pawel U¿ytkownik "Kacper Perschke" snipped-for-privacy@metawire.org napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@perschke.homedns.org... >W artykule <coahge$1e6v$ snipped-for-privacy@mamut1.aster.pl> Pawel Lewandowski napisa³: >> [...] >> Jest gdzies w okolicach Grochowa jakis klub/modelarnia gdzie starsza >> mlodziez (30) :) moglaby dokonczyc model makiety RC ? > > Co za leniuszek. A na £ojewsk± nigdy nie trafi³? > > KAcper > -- > Je¶li chcesz znaæ maila do mnie szukaj nag³ówka "Organization".
Reply to
Pawel Lewandowski
U¿ytkownik "Pawel Lewandowski" snipped-for-privacy@o2.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:coc53a$um1$ snipped-for-privacy@mamut.aster.pl...
£ojewska 13 - Brodno
Modelarnia zorientowana bardziej szybowcowo (F3B, F3J) ale z innymi rodzajami modeli tez nie ma klopotu - sprzet jest.. warunki OK, uczeszczam od wrzesnia- bardzo fajne miejsce.
KrzysiekP.