Gorzow + impreze w okolicach

Witam czy sa tu jacys modelarze z gorzowa ? :) i Odrazu czy gdzies blisko gorzowa szykuja sie jakies imprezy modelarskie ? :)

Reply to
Mati

Mati napisał(a):

Kiedyś słyszałem żejakieś lotnisko ma powstaćw Gorzowie Wlkp. Ale tylko słyszałem.

Michał

Reply to
Michal Sz

w <news:e116va$6v3$ snipped-for-privacy@news.onet.pl>

Michal Sz napisał(a):

No no :) lotnisko powstaje juz od roku :) ma ponoc wiosna albo jesienia ruszyc ale nie jestem pewien :) mam nadzieje ze cos z tego wyjdzie :)

Reply to
Mati