[NTG] Do kojota Budo a modelarstwo

Witaj !

Z ciekawoscia przeczytalem Twoj post ze zajmujesz sie ju jitsu, ja tez param sie budo (aikido). Ciekaw jestem czy sa jeszcze jacys modelarze na grupie majacy podobne zainteresowania (modelarstwo + budo).

Reply to
Piorus

Piorus napisał(a):

Z ciekawostek napisze, ze na tej grupie sotkalme spro kolegow z pl.rec.motocykle - tu jest spora koincydencja. Budo - modelarstwo chyba jest niewielkie pokrewienstwo. W sekcji mam ze 20% motocyklistów i zadnego modelarza :-((

pozdrawiam kojot

Krzysiek " kojot" Choroszko

Witaj Krzysiek,

W Twoim liście datowanym 21 stycznia 2005 (16:17:48) można przeczytać:

KkC> Z ciekawostek napisze, ze na tej grupie sotkalme spro kolegow z KkC> pl.rec.motocykle - tu jest spora koincydencja. Budo - modelarstwo chyba KkC> jest niewielkie pokrewienstwo. W sekcji mam ze 20% motocyklistów i KkC> zadnego modelarza :-((

A moze jednak ktos się zglosi.

A moze zaprosisz mnie kadys na Wasz trening. -> to bedziesz mial jednego - przynajmniej gościnnie (chociaż u mnie w rodzinie to jak idziemy to całą brygada : ja, moi synowe 9l i 4l).

Reply to
Piorus
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

Nie wiem czy to sie liczy bo to stare dzieje ale w szkole sredniej zajmowalem sie ju-jutsu (3 kyu ) Niestety odklejona siatkowka wyeliminowala mnie na jakis czas a potem nie bylo okazji powrocic :-((

Reply to
Rapier

Użytkownik Piorus napisał:

a i owszem, ju-jutsu i judo aczkolwiek juz ze 4 lata nie bylo mnie na dojo

Reply to
AlexY

:-((

Reply to
piotrus

Witam, no coz, tak z 10 lat cwiczylem rozne odmiany karate, ale najdluzej Kyokushinkai, no a potem sie ozenilem.... Pozdrawiam. Marek

Reply to
mores3