Lotnisko w okolicach Mysłowic ewentualnie Katowic

Witam
Kończę pracę nad spalinową Primą. Do tej pory latałem małymi elektrykami na
pobliskiej łące. Teraz przydałoby się miejsce gdzie można użyć podwozia.
Znacie takie miejsce w okolicach Mysłowic ewentualnie Ktaowic.
Pozdrawiam Piotr Piechota
Reply to
Piotr Piechota
Podobno jest coś takiego w Jaworznie. Ktoś tu podawał już info (jakiś klub cy cuś...) Ja sam latam w Mysłowicach za Real-em. Niestety, pas startowy to nie jest :)
Adam
Użytkownik "Piotr Piechota" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:ceakpp$fu5$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Reply to
Adam Wieczorek
Użytkownik "Adam Wieczorek" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ced1o4$7a9$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
(...)Ja sam latam w Mysłowicach za Real-em. Niestety, pas startowy to nie jest :)
(...)
Latasz spalinowcem. Ja mieszkam w Kosztowach więc to dość blisko.
Pozdrawiam Piotr
Reply to
Piotr Piechota