Użytkownik "Piotrp_de" <piotrp snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

Reply to
Adam D

Szkoda że transfer przekroczony :-(

Jarek JK

Użytkownik "Piotrp_de" <piotrp snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

Reply to
JK

Mnie jeszcze wczoraj udało się to zobaczyć. Wierzcie że warto było! :))) Pozdrawiam, Robert

Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

Film jest rewelacyjnie zrobiony :o)))))))) No i jest to jakas alternatywa dla linii low-cost... taka 3 klasa ;o)))))))))))))

Reply to
Arcimek

tylko nie wiedzialem, ze czlowiek tak faluje na wietrze :)))))) to by mogli troche poprawic

a moze ktos z was by rozpoczal podroze w kosmos w ten sposob :)))) - tez bylby niezly filmik !!!!!!!!!!

Tomek

Reply to
tomm

"tomm" snipped-for-privacy@poczta.gazeta.pl> wrote in news:crjf08$490$1 @inews.gazeta.pl:

zglaszasz sie na ochotnika ? :))

jacek

Reply to
Jacek

Tak czy inaczej ogólne wrażenie niesamowite :) Robert

Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

Z glebin modelarni ...

Popatrzcie... P> Piotr P>
co za krowa. No i pozazdroscic umiejetnosc pilotowy :) Filmik extra DZIEKI!!

Reply to
Marciu11 - Viper

Dnia Thu, 6 Jan 2005 14:38:12 +0100, tomm napisał(a):

Po co poprawiac?? Moim zdaniem w tym cala zabawa aby sobie pofalowac :-)

Reply to
Szczepan

Ale wiecie co - jak tak oglądam te filmy, to faktycznie faceci latają super, ale zrobili jeden poważny błąd: kupili sobie ZŁE MODELE !!!

Przez 3/4 tego filmu samolot wisi metr nad ziemią na śmigle - ja początkujący modelarz jestem i może się nie znam , ale chyba o wiele łatwiej to zrobić modelem, który jest przystosowany do takich manewrów - HELIKOPTEREM ;)

Reply to
Piotr Konopka

Nieeee - śmiglakiem jest to zbyt łatwe ;-)

Ale im dołożyliśmy, terrabajty danych - jak czytaliście może na aktualnej ich stronie :-))

Ja miałem ten link ze sporo uczęszczanego niemieckiego forum, Alex jak słyszałem też rozpropagował, no i reszta świata napewno też oglądała.

Tam były jeszcze 2 ciekawe filmiki "billgone wild" i "billgone wild II". Razem z tym z powyższego linku jest to ok. 60MB które mam na twardzielu. Może ma ktoś tyle miejsca na szybkim serwerze by je tam na powiedzmy 3 dni powiesić, dla tych z Was którzy nie zdążyli?

Pozdrawiam Piotr

Piotrp_de

Dnia 6 Jan 2005 23:37:02 +0100, Piotrp_de napisał(a):

Zapraszam tu:

156.17.232.211 model/model

do Uploadu

Reply to
Szczepan

te filmiki tam nadal sa :)) podaje linki:

wlasnie je sciagam... pierwszy zajmuje 21 MB a drugi 14 MB.

pozdrawiam

jacek

Reply to
Jacek

Pokazywałem ten film znajomym - wszyscy mówią, że to jakaś mistyfikacja. A mi się wydaje, ze gosciu (ten "pasażer") kandyduje do nagrody Darwina.

Jarecki

Reply to
Jarecki

Przecież to manekin, szmaciana kukiełka. Widać po dynamice ruchów pod samolotem np. falowanie. Poza tym taki samolot jest za mały aby podnieść człowieka. Jedynie wchodzi pod samolot gdy ten jeszcze stoi a potem po ladowaniu z niego wychodzi - tak jak w tym dowcipie ze spadochroniarzem: Skaczą skoczkowie, ale jednemu (manekinowi) nie otwiera się spadochron. Spada w krzaki a po chwili wychodzi z nich gostek w kombinezonie skoczka, otrzepuje się i mówi do publiczności: "Cholera, znowu się nie otworzył'. :-))) Gostek ma po prostu specyficzne poczucie humoru.

Reply to
Piotr "Pitlab" Laskowski

Ile wazy taki model ? 20kg ? Facet na pewno nie wazy mniej niz 60kg... przy takiej roznicy ciezaru model nie lecialby tak gladko... ;o))))))))))))))

Reply to
Arcimek

Kurczę, rzeczywiście nie pomyślałem o tym. Ale się dałem podpuścić, mimo, że parę rzeczy mi nie pasowało. Palę się ze wstydu.

Jarecki

Reply to
Jarecki

Jacek pisze:

Michał Mierzwa

Fakt, że jak już się wygra wszystkie możliwe zawody to cóż robić dalej...

Przy całym szacunku dla kunsztu pilotażowego to jednak taki wiszący w dziwnej pozycji w miejscu samolot jakoś mnie nie rajcuje. Może jestem nudnym tradycjonalistą, ale samolot powinien latać! Po pięciu minutach oglądania takiego wiszenia już dyskretnie ziewałem... (Mówię o tym drugim filmie. Sam pomysł z "kamikadze" był fajny).

Reply to
Piotr Konopka