Filmik, dla tych co lubią latanie na zboczu (zboczeńców) ;-)

- 43,5 Mb

Pozdrawiam Piotr

Piotrp_de

Użytkownik "Piotrp_de" <piotrp snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

Coś pięknego ... jak zobaczyłem tych ludzi siedzących na ławeczce (4 min 20 s) to aż mi się słabo zrobiło :). Może kiedyś na moim EDIPO 1400 też sobie tak poszaleje ;))

Pozdrawiam z Góry Żar

Widok z kamery na Międzybrodzie (zbocze koło Szkoły Szybowcowej) http://212.160.95.231/image.shtml

Reply to
Damianos

wow, jestem pod wrazeniem , filmik naprawde dobrze zmontowany , do tego jeszcze pod muzyczke, a zostawienie na koniec ujec z kabiny bylo jak sadze zamiezonym zabiegiem rezyserskim :-) Wiecej takich nam trzeba i nie wiem dlaczego taki maly odzew, moze sie troche tych 43 mega przestraszyli, ale szybki serwerek wiec bez bolu przyciagnalem ;)

Pozdrawiam, t>

Reply to
tomla

Hej

Odzew mały bo wszystkich pozatykało z wrażenia ;-) A tak na marginesie, to piękne modele, sceneria, przez chwile można zapomnieć o codziennych sprawach i popatrzeć jak pięknie szybuja.

Pozdrawiam LarsD

Reply to
LarsD

Nic tylko wybrać się w góry i pośmigać. Tylko że taraz pogoda nie do końca sprzyja :(

PS. Nie wiem czy dobrze policzyłem ale w powietrzu (sądząc po ilości pilotów) znajdowało się ponad 10 modeli.

Reply to
Skazoo Bemowo RC