[RC] Dobre !

W sobotę byliśmy z TTQ na Ligowcu. wiecie jak to wygląda - rządek samochodów - otwarte bagażniki - w środku każdego bagażnika mały zakład remotowo-budowlany ;) A tu zza zakrętu wyjeżdża chłopak na rowerze z aparaturą przewieszoną przez ramię i dwumetrowym szybowcem pod pachą i grzeje pod las, gdzie szybownicy rozłożyli się z holem. Zatkało nas z wrażenia i zanim TTQ się "odetkał" i złapał aparat, to chłopak już prawie odjechał :)

!!! - jak dla mnie to jest zdjęcie miesiąca !

Reply to
Piotr Konopka
Skazoo Bemowo ErCe

Toteż przytoczyłem to zdarzenie jako jak najbardziej pozytywny

- ba! - budujący przykład.

Reply to
Piotr Konopka

Ale żeś przywalił sector - przechodzisz depresję ? Pewnie, że za wesoło nie jest, ale róbmy swoje. Leonardo da Vinci też był traktowany jako zboczony psychicznie ;)

Reply to
Piotr Konopka

Takiem odnosze wrazenie. Kiedys bylo wiecej osob zajmujacych sie modelarstwem.

ps. a co do Pntaxa to NTG, ale uzytkownicy pentaxa zawsze stanowili waska grupe uzytkownikow, zupelnei jak Ferrari ;oP

Reply to
sector

To ma istotnie swoje zalety, ale po pięćdziesiątym samotnym wyjściu na lotnisko chętnie bym z kimś pogadał między lotami :)

Reply to
Piotr Konopka

Nie ma problemu - zawsze mozesz do mnie zadzwonic ;-)

A tak na serio to, jak mawia Kojot, zabawa zaczyna sie od trzech samolotow w powietrzu.

A.

Reply to
Andrzej Kowalski

Witaj

W Twoim liście datowanym 7 września 2004 (09:01:31) można przeczytać:

s> ps. a co do Pntaxa to NTG, ale uzytkownicy pentaxa zawsze stanowili waska s> grupe uzytkownikow, zupelnei jak Ferrari ;oP Nie przesadzaj, to tak jakbys powiedział że właściciele Opli stanowią wąska grupę uzytkowników :-))) Do Ferrari to bardziej pasuje np. RolleiFlex P.S. A żeby nie było że Pentaksów nie lubię to moja ostatnia lustrzanka analogowa to Chinon :-))

Reply to
Teos