[RC] Jak to jest z tymi aparaturami ?

Czesc!
Wlasnie przygladam sie swojej aparaturze - SANWA vanguard 4 i wychodzi
mi ze impuls prostokatny sterujacy serwami ma 0d 0,6 do 1ms a nie od 1 do
2ms. Jak to jest u was, bo moze mam taki egzemplarz ? Z gory dziekuje za
odpowiedz. Nie ukrywam ze zalezy mi na czasie ;)
Tomek
Reply to
Tomasz
Witam!
Wlasnie programuje regulator i cos minie chce ruszyc :/ A mierze to tak ze odczytuje to co zapisal sobie do eeproma ;)) Inaczej to najprosciej chyba na oscyloskopie...
Tomek
Reply to
Tomasz
Na wyj¶ciu aparatury mierzysz odstêp miêdzy kolejnymi impulsami. D³ugo¶æ impulsu mo¿esz mierzyæ dopiero na wyj¶ciu odbiornika. TG
Reply to
Tomasz Gumny
Witam!
Juz rozwiazalem problem. Mam Sanwe ale stary model a on ma wlasnie duzo krotszy czas trwania impulsu na wyjsciu odbiornika. Czeka mnie pare poprawek w regulatorze :( A tak swoja droga to ciekawe czy reglery Jeti sobei z tym radza...
Tomek
Reply to
Tomasz