Jak to jest z efektem cieplarnianym?

Witam
Od jakiegoś czasu nurtuje mnie pytanie: dlaczego rządy światowe tak dużo robią/starają się robić w celu ograniczenia emisji CO2. Jest to dla mnie
dziwne, ponieważ zawsze myślałem, że to np. związki siarki czy ołowiu w spalinach są szkodliwe, a nie sam CO2.
Czy moglibyście mi wyjaśnić jak z tym jest, albo chociaż podać jakieś linki do wyjaśnień? Dziękuję z góry Paweł
--
gg #288252

to jest czysty biznes nic wiecej byle wulkan wywala go do atmosfery wiecej niz cala ludzkosc od poczatku istnienia
--
pozdrawiam
Andrzej
Dnia Wed, 30 Nov 2011 19:39:24 +0100, HANA napisał(a):

A to akurat jest regularnie powielana bzdura.
--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl
W dniu 2011-12-01 15:10, Borys Pogoreło pisze:

Z tego co ja pamiętam, to z odniesienie do wulkanu dotyczyło emisji chloru i powiązania jej z freonami, a nie dwutlenku węgla
Pozdrawiam orzeł

Wpisz w google np" kto zarabia na efekcie cieplarnianym
Pierwszy z linków np: http://www.wykop.pl/link/75055/al-gore-pozwany-przez-naukowcow-w-sprawie-globalnego-ocieplenia /
t-1

W dziale Chemia jest nieco opisane przez prof. Przemysława Mastalerza.
W dniu 2011-11-30 17:45, Popey pisze:

Odpowiem w taki sposób: pod Wrocławiem powstaje właśnie spora fabryka produkująca pewien element do filtrów samochodowych, mający za zadanie zmniejszyć emisję CO2 przez auto o 0,0000nic. I opłaca się to koncernowi...
--
____________________________________________________________MAT_______

W dniu 30.11.2011 r. 17:45, Popey pisze:

Po kilku latach obecności tego tematu w mediach masowego rażenia trzeba nadal wyjaśniać. Polecam blog Doskonale Szare na początek. Tam rozprawiane są argumenty denialistów (np. słynny humbug o wulkanach). Dyskusja toczy się też na pl.sci.fizyka: <

Dziękuję wszystkim Pozdrawiam Paweł
--
gg #288252

Polecam zarzucić w Youtube "globalny szwindel" i obejrzeć filmiki (np.
http://www.youtube.com/watch?v
WCdP2MNhQ i
http://www.youtube.com/watch?v=kky3l2slgv4
). T.