Pytanie początkującego

Chciałbym zacząć przygodę z RC. Czy lepiej zacząć od SlowFly czy od motoszybowca?

Pozdrawiam Zbyszek

Reply to
Zbigniew Janusz

Zbyszku

Jesli uruchomoisz google, to zobaczysz jak roznorodne sa zdania na ten temat :-) Ja osoboscie preferowalbym motoszybowiec, a nawet zwykly szybowiec z holem do nauki startow, zakretow i ladowan, wszystko najlepiej z doswiadczonym kolega "na kablu" co znacznie zmniejsza stress i ilosc czasu spedzanego na warsztacie

Zycze wiele zabawy w tym wspanialym hobby

Alex

Reply to
rcflight

Reply to
Piotr K

W mojej okolicy będę chyba pierwszym pasjonatem latania, więc na pomoc kogoś bardziej zaawansowanego raczej nie będę mógł liczyć. Myślałem jeszcze nad czymś ze styropianu co można by łatwo i szybko naprawić. Czytałem na necie artykuł o samolociku Twin Star. zastanawiam się czy nie zacząć od czegoś takiego. A może w ogóle zacząć od deseczki ze skrzydłami (np. Piko)?

Zbyszek

Użytkownik Piotr K napisał:

Reply to
Zbigniew Janusz

szybowiec,właśnie go

Reply to
Piotr K

Myślałam o Stratusie 1600V. Czy taki model będzie dla mnie odpowiedni?

Zbyszek

Użytkownik Piotr K napisał:

Reply to
Zbigniew Janusz

wyzwanie.powodzenia

Reply to
Piotr K

Moje 3 grosze: zacznij od zwyklego 2 kanalowego szybowca (do tego hol gumowy). Dlaczego ? Jest wolniejszy od motoszybowca, przez co latwiej nim sie lata. Pozdrawiam, Radek

Reply to
Radek Pilski

Oto namiary na ten szybowiec

Użytkownik Piotr K napisał:

Reply to
Zbigniew Janusz

termicznym (a moze takie loty

Z tymi lotkami Alex chodziło mi o to, że czasem lubię sobie pobrykać :) Do spokojnego krążenia można się bez nich rzeczywiscie obyć, ale dla mnie byłoby to za nudne ;) Pozdrawiam, Robert

Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

Robert

Jak bede w Wawie to pojedziemy do Marek i pozycze Ci vario. Zobaczysz, ze przy prawdziwym polowaniu na nawet najslabsza termike nie ma mowy o nudzie!!! To grozi tylko uzaleznieniem :-)

Pozdrawiam

Alex

Reply to
rcflight

Wiem, Też zwykle poluję na termikę, ale czasem lubię poszaleć i dzięki lotkom mogę to robić tym samym modelem :) Co do vario to zastanawialem się czy nie kupić ale ostatecznie zrezygnowalem, bo nie bardzo mam gdzie to zmieścić w kadłubie Ageny i nie chcę dodawać wagi. To tylko 1.5metrowy model. Pozdrawiam, Robert

Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

snipped-for-privacy@gmx.com wrote: ......

BTW - jakiego vario uzywasz? Wiele dales?

Reply to
Krzysztof J. Choroszko

Picolario Talk ile dalem to wolalem zapomniec :-) ale warto bylo

Pozdrawiam

Alex

Reply to
rcflight

Użytkownik snipped-for-privacy@gmx.com napisał .......

OK, jak mam typ, to reszte znajde. Choc oststnio sprawdzalem ceny wario - brrrr - a mowia ze smiglowce sa drogie... Chodzi ostatnio za mna jakies szybowanie, ghost okrutnie mi sie spodobal.....

Reply to
kojot