[RC] Jaki to może mieć ciąg?

Witam,

Znalazłem taki sobie fany silnik:

się jaki ciąg może mieć taki zestaw (orientacyjnie). Chciałbym go wbudować w małego funfly`a. Ale mam wątliwości czy nie lepiej przerobić silnik od CD.

Z góry dziekuje za podpowiedz.

Pozdrawiam Serdecznie Bartek

Reply to
Y.

Witam to jest fantastyczny naped, moze ta przekladnia jest taka sobie ale za cene (w Czechach) 230 zl to jest naprawde bezkonkurencyjny, swego czasu testowano go w modelu Sukhoi 3D i z testu wynikalo ze ten silnik jest najlepszy po tym Hackerze (chyba B15L z 4:1) jaki wkladaja przewaznie do tych modeli, mial chyba tylko o 5-10% gorsze osiagi (osiagal i tak ciag nieco ponad

1000g), wiec jesli nie mialem okazji polecic tych silnikow na grupie to nadrabiam zaleglosci i teraz goraco polecam!!!
Reply to
sx_mav

Hm.... to brzmi prawie jak promocja napisana przez sprzedawce :-) Podaj prosze zrodlo, gdzie podany jest ciag ponad 1000g. We wszlkich opisach podana jest max, waga modelu samolotu 750g a modelu SZYBOWCA (ktory potrzebuje znaczni mniej mocy) do 1000g. Warto wspomniec, ze ten silnik w katalogu Modelpartner

kosztuje 260 zl (wiec o 59 zl taniej) a w aircraft-world chyba jeszcze mniej.

Pozdrawiam serdczni

Alex

Reply to
rcflight

| Hm.... to brzmi prawie jak promocja napisana przez sprzedawce :-) No wlasnie zajechalo baaardzo chamska samoreklama... wstyd... =) No i ta cena, nowka w sklepie jest wlasnie tansza o jakies 50-80zl...

Reply to
Doman

Niczego nikomu nie reklamowalem poprostu mam te silniki i wiem co potrafia, a przeczytalem o nich kiedy w jednym z numerow czeskiego "RC Model" byl rozpatrywany naped do halowego 3D akrobata tam wystarczy przeciez 100% mocy uzywac tylko chwilkami. Sa to spewnoscia jedne z lepszych 3p na rynku, a w ramach jeszcze sprostowania to nawet nie popatrzylem na osobe ktora to sprzedaje. Cene znam bo co chwilke jestem w czeskich sklepach wynosi ona srednio miedzy 1400 a 1500 koron

Reply to
Viper

"Czesc" Mariusz Tak jeszcze chcialem dodac ze chyba zbyt malo uwaznie przeczytales mojego posta. A jak nie wiesz z kim w ten sposob dyskutujesz ("zajechalo baaardzo chamska samoreklama... wstyd...") to sie jeszcze raz zastanow przy nastepnym poscie. Niewiem czy znajdziesz gdzies taniej niz za okolo 230zl.

PS. Jesli z gory potraktowales to co napisalem to uwazam ze jestes modelarzem przez male "m" jakich zreszta sa szare masy.....

Reply to
sx_mav

Koledzy

Czemu od razu tak ostro :-) Mariusz mogl miec dowolne odczucia, to chyba nawet gwarantuje mu Konstytucja, zwroc uwade ze napisal "zapachnialo mi" wiec nie bylo to autorytatywne stwierdzenie. Co do roznicy w cenie to mial pewnie na mysli ta cene z Allegro.

Odprez sie :-)

Alex (modelarz przez male "m" - zgodnie z polska pisownia :-))

Reply to
rcflight

> [...]

| PS. Jesli z gory potraktowales[...] ??? Ktos ma tu chyba kompleksy... Wiesz... w dzisiejszych czasach da sie to skutecznie leczyc, trzeba tylko chciec.

| to uwazam ze jestes modelarzem przez male "m" jakich zreszta sa szare masy..... Taaak, zdecydowanie jakis kompleks mniejszosci(wielkosci?). A co tych "szarych mas" to twierdze ze wlasnie Ty do niej nalezysz(cokolwiek by to znaczylo).

A teraz na powaznie...: Czlowieku! Zastanow sie co Ty wogole piszesz! Wyluzuj troche, bo za rok z takim podejsciem to skonczysz w psychiatryku! Twojego posta przeczytalem uwaznie ni jak to sie ma do jego przeslania, ktore nie tylko ja odebralem jako reklame. Zreszta gdy bys sie wczytal i sprobowal zrozumiec cala linijke(a moze zbyt wiele wymagam?) ktora napisalem to moze bys tak naprawde zrozumial co mialem na mysli i w jakim "tonie". A twoj PS jest poprostu chamski i prymitywny i to bynajmniej nie w stosunku do mnie ale do reszty Modelarzy. Nie wiem, czy chciales mnie obrazic, czy co, ale takich szaraczkow z wscieklizna jak Ty jest pelno, wiec watpie czy ktos wogole zwraca na nich uwage. I jesli kolega wytrzyma i nie wpadnie w kolejny atak, to ja bym zrobil EOT, bo to jest chyba najbardziej kretynska dyskusja w jakiej bralem udzial.

P.S.: Tak jak bys liczyc nie umial to 250zl a nie 230zl... P.S.2: Geeezaaazzz, chyba FWD zrobie =)

Reply to
Doman

Witam,

..podsumowując ;-) .... do czego doszlismy? ..ze silnik z aukcji ma 1 kilo ciagu ?! :-) Czy to mozliwe?

Z gory dzieki za odpowiedz

Pozdrawiam Bart

Reply to
Andrew

Nie, do tego, że taki sam silnik w Model Partner kosztuje 260zł. Pozdrawiam. Marek

Reply to
mores3

| Nie, do tego, że taki sam silnik w Model Partner kosztuje 260zł. Oraz ze: "We wszlkich opisach podana jest max, waga modelu samolotu 750g a modelu SZYBOWCA (ktory potrzebuje znaczni mniej mocy) do 1000g."

No to teraz sie podsumowanie zrobilo =)

Reply to
Doman

Poprostu wiecej czytajcie prasy modelarsiej itp.........dobrej prasy

------Jednoczesnie chcialem przeprosic Mariusza za to co napisalem, nie szukam sobie wrogow, jednak denerwuje mnie to jesli cos napisze, a ktos widzi w tym komercje itp. niech kazdy tyle robi dla modelarstwa co ja, a juz bedzie super , to moja sugestywna odpowiedz.-------

Z tego silnika naprawde da sie wyciagac ponad 1000 gram, po niedzieli nawet moge dopisac numer "RC Model" w ktorym to opisywali.

Reply to
Viper

niech kazdy tyle robi dla modelarstwa co ja, a juz bedzie

Pochwal sie prosze konkrtnie, co takiego robisz dla modelarstwa (pytanie jest srio)

Napisz lepij dan: napiecie, prad, smiglo, obroty i jak dlugo to wytrzymal

Pozdrawiam

Alex

Reply to
rcflight

Chwalic sie nie lubie, jak moge to to pomoge jak cos wiem to odpowiem...a na serio to instruktorem jestem na modelarni, kosmiczne tam prowadze, a oprocz tego F3K sie zajmuje, MAV-ami........dokladnie wszystkim co lata(elektro)

Dane napisze jak powiedzialem po niedzieli ale bylo to dla 8 cel NiMH (HECELL), a niewiem czy ktos jak ma 550g model i ciag ponad 1000g to 100% gazu daje dlozej niz 5sek , ale te silniki sa bardzo odporne na duze przeciazenia ze wzgledu na swoja konstrukcje (toroidalne uzwojenie scisle przylegajace do obudowy i potworne obroty , jak sie go rozbierze to tez niczego nie mozna zarzucic. Jeszcze w ramach tych silnikow to chcialem dodac ze ten MP-JET

25/25/26 fajnie sie sprawdza w hornetach jak chce sie miec tani i lekki naped (tani jak na 3p).
Reply to
Viper